Buna ziua,
Detin un SRL cu obiect de activitate transport international ocazional de persoane si conform regulamentului BNR am dreptul sa fac incasari in valuta. Pot sa dau bon fiscal in valuta (euro)? sau numai factura si chitanta.
Buna ziua, detin o firma de transport persoane ocazionale internationale cu microbuze 8+1 locuri. ARR nu licentiaza aceste transporturi cu 8+1 locuri numai cu mai mult de 9 locuri. Facturile le-am emis pe persoane fizice romane cu carte de identitate romaneasca si cu TVA deoarece nu pot face dovada ca persoanele au iesit din tara. La fiecare 3 luni platesc se stange mult TVA de plata sau merg pe pierdere. Am obtinut o hartie oficiala de la Finante din Germania precum la sfarsitul anului voi depune o declaratie privind TVA-ul german si-l voi plati daca este cazul. Oare in baza acestei harti pot factura fara TVA bucata de drum de la vama pana la destinatie in Germania ?
Daca mai are cineva aceasta problema sa ma ajute si pe mine va rog frumos.
Multumesc
Lucrez la o multinationala incadrata ca economist am primit in 28.09.2011 o informare din partea conducerii care suna asa:
"vi se completeaza cu 01.10.2011 sarcinile de serviciu ce va revin conform fisei postului cu urmatoarele artibutii :
-tinerea evidentei operative a gestiunii ambalajelor ;
-participa la miscarea ambalajelor din gestiune;
-inreg in modulul gestiune documentele de intrare si de iesire a ambalajelor-
-participarea la operatiunile de inventariere;
-raspunde pt integritatea gestiunii stocurilor de ambalaje.
Aceasta informare a fost intocmita cf codului muncii Titlul II........etc urmand ca dupa luarea la cunostinta sa se emita act aditional.
Puteti contesta aceasta informare printr-o adresa scrisa catre conducere urmand ca in termen de 15 zile de la luarea la cunostinta sa se intocmeasca act aditional la contractul individual de munca."
Am semnat la "luat la cunostinta salariat " in data de 30.09.2011.
Actul adtional a aparut azi 03.11.2011 datat cu 06.10.2011 dar supriza nu scrie cand intra in vigoare doar ca in temeiul art.17 ali.(5) din Legea 53/2003-Codul muncii, modificata si completata partile hotarasc se modifica litera M "Drepturi si obligatii generale ale partilor" punctul 2 litera a" ......etc ( conform informarii de mai sus).
Eu inteleg ca sunt numita gestionar la gestiunea de ambalaje. Mentionez ca nu s-a facut inventar de predare primire. Cine trebuie sa ceara inventarierea ambalajelor eu ca nou gestionar ? sau conducerea ?
Trebuie sa spun acum cateva luni au lipsit o cantitate importanta de ambalaje in valoare de 9000 lei fara TVA in acea perioada gestionar pt tot ce inseamna stocuri de materii prime si materiale, piese de schimb si productie finita era o alta persoana.
Deoarece nu au putut dovedi ca este vina exclusiv a gestionarului s-a facut inventar iar minusul de inventar s-a dat in consum ca orice alt ambalaj. Probabil ca acum s-au trezit la realitate si daca se mai intampla sa poata recupera minusul de la cineva nu ?
Oare de ce nu au spus clar se numeste gestionar cutarica ........ de ce exprimarea aceasta pompoasa ?
Sunt constransa sa semnez aceasta informare iar daca am obiectii sa le fac in scris sub forma de adresa catre conducere. Din cate stiu ar trebui sa se faca un inventar de predare primire. Fraza "raspunde pentru integritatea gestiunii stocurilor de ambalaje" ma face sa inteleg ca raspund nu numai ca numar de stocul ambalaje ci si de felul in care se pastreaza aceste ambalaje nu ?
Lucrez la o multinationala incadrata ca economist ieri am primit o informare din partea conducerii care suna asa:
"vi se completeaza sarcinile de serviciu ce va revin conform fisei postului cu urmatoarele artibutii :
-tinerea evidentei operative a gestiunii ambalajelor ;
-participa la miscarea ambalajelor din gestiune;
-inreg in modulul gestiune documentele de intrare si de iesire a ambalajelor-
-participarea la operatiunile de inventariere;
-raspunde pt integritatea gestiunii stocurilor de ambalaje.
Aceasta informare a fost intocmita cf codului muncii Titlul II........etc urmand ca dupa luarea la cunostinta sa se emita act aditional.
Puteti contesta aceasta informare printr-o adresa scrisa catre conducere urmand ca in termen de 15 zile de la luarea la cunostinta sa se intocmeasca act aditional la contractul individual de munca."
Ce vor sa spuna ca sunt gestionar la gestiunea de ambalaje ?
Sa inteleg ca daca lipseste ceva sunt buna de plata ?
Depozitul este un depozit deschis unde productia se desfasoara in 2 schimburi iar sambata si duminica nu se lucreaza.
Lucrez la o multinationala unde in ultima perioada s-au constatat multe lipsuri de la ambalaje. Depozitul de ambalaje si produse finite este un depozit deschis unde in weekend muncitorii in general sunt liberi. Mentionez ca nu se face proces verbal de predare primire intre firma de paza muncitori la terminarea schimbului.
Exista o decizie de gestionare pe tot ce tine de patrimoniu pt o singura persoana "X". Acesta are probleme al circuitului materialelor , ambalarea si livrarea marfii. Conducerea a hotarat sa delimiteze gestiunea pieselor de schimb si ambalajele si produsele finite. Pt gestiunea de produse finite si ambalaje intentioneaza sa-mi faca mie o decizie.
Am dreptul sa refuz acest lucru ? Daca accept si se vor constata lipsuri avand in vedere ca este un depozit deschis unde mai multe persoane au acces inclus muncitorii minusul mi se va imputa numai mie sau si celor care au acces?
Sau sa-mi dau demisia si sa plec linistita inainte de a avea probleme majore ?
Buna ziua,
Detin un imobil cu ipoteca rangul I in favoarea bancii, am gasit cumparator, cum as putea s-o vand ? Mentionez ca valoarea ipotecii este mai mica decat 1/2 din pretul de vanzare.
Buna ziua,
Un SRL cu obiect de activitate transport persoane international, masini achizitionate in leasing, inregistrata TVA se poate transforma in PFA ?