avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 963 soluții astăzi
Forum Activitate kissizza

Activitate kissizza

Buna!sunt Studenta anul 2,am toate examenele la zi dar inainte de a incepe facultatatea am avut un an de pauza,intre liceu si facultate.Acum sunt insarcinata in 5 luni, ce conditi trebuie sa indeplinesc sa pot obtine indemnizatia la copil?specific k acesti 2 ani, de cand am inceput facultatea n-am avut intreruperi sau restante atat k am avut un an de pauza intre liceu si facultate.Si facultatea o fac la zi,pe loc bugetar
buna, am nascut acum 3luni si din mai multe motive n-am ajuns inca sa bag actele pentru alocatie.o sa mai primim din urma?
Buna seara,am un copil de 3luni,si peste o luna am vrea s-a mergem la sot in Franta.de ce act/acte as avea nevoie pt bebe, pentru a-l scoate din tara? Am nevoie de imputernicire de la sot,si de unde se elibereaza aceasta?mai ee necesar sa vina sotul in tara?si in ultimul rand, la copil asa mic, trebuie facut si pasaport?multumesc frumos!:)
in luna noiembrie 2010 am fost angajata,dar doar pe termen determinat,adica pe perioada sarbatorilor.doar atat a avut nevoie angajatorul,iar dupa nu m-am mai angajat deoarece in luna februarie am aflat k sunt insarcinata,si stiam k nu o sa imi mai gasesc....precizesc k liceul l-am terminat in iulie 2010
buna din nou:D...cum ziceam ,am fost admisa anul acesta la facultate ,la fara taxa....eu nasc in noiembrie,si facultatea incepe in octombrie,ma intereseaza dak eu pot primii indemnizatia?sau trebuie sa ai ca si in cazul salariatelor,un an de activitate?care sunt criterile pentru indemnizatia pentru mame studente?=D>

buna ziua...acum cateva zile,am fost admisa in cadrul facultatii de asistenta sociala,la fara taxa,si mentionez k sunt insarcinata in 6 luni.Doar sotul meu lucreaza,si are salariul de 700 de ron.M-ar interesa dak pot solicita bursa de ajutor social ocazional pentru maternitate si dak ma incadrez in regulamentul burselor pentru facultate.