Buna ziua! Sunt functionar public U.A.T.(femeie)si doresc mentinerea in functia publica pana la varsta de 65 ani cf Codului Muncii si cf Deciziei nr. 387/2018 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 53 alin. (1) teza întâi din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice și ale art. 56 alin. (1) lit. c) teza întâi din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii .
Varsta actuala 62 ani si 3 luni. Pana acum mi-a fost prelungit contractul cu perioade de 3 luni, respectiv 1 an. Este intemeiata si cu castig de cauza cererea mea? Care este procedura legala?
in urma notificarii primite de la Telekom pe care o atasez:
”NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE FURNIZATE DE TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A. (“TKRM”)
Stimate Client,
În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, suntem nevoiți să modificăm condițiile de furnizare a serviciilor prevăzute în contractul încheiat cu Telekom Romania Mobile.
Astfel, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare abonament de servicii mobile contractat pe contul 1.11302768 va fi majorat cu 0,42 euro TVA inclus (0,35 euro fără TVA). Majorarea se adaugă la prețul redus al abonamentului (prețul rezultat după aplicarea reducerilor/promoțiilor de care beneficiați conform contractului), prețul final fiind determinat prin însumarea acestora. Majorarea prețului se va regăsi pe factura dvs. evidențiată la linia Majorare 2 abonament servicii mobile.
Valoarea majorării în lei este de 2 lei* (TVA inclus); valoarea în lei poate varia în funcție de cursul de schimb aplicabil la data emiterii facturii.
În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunțare a contractului, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.
Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificarea scrisă, transmisă către Telekom Romania Mobile Communications S.A., la sediul din București, Splaiul Independenței nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 și 2, Sector 6, 060044, conform prevederilor Contractului sau în magazinele Telekom Romania.
Cu stimă,
Andreas Elsner
Este legal ca cei de la Telokom sa ma oblige sa platesc transele lunare neplatite la terminalul telefonic achizitionat la momentul incheierii contractului? Eu personal vreau sa renunt la acest contract.
Va rog, chiar nu poate nimeni să ma ajute cu un sfat?
Bună ziua! Am si eu urmatoarea speță. In data de 21.11.2019 am primit un colet , o pompa de compresor, comandat de mine la firma XTRA SHOP. Coletul a fost livrat prin firma DPD. In data livrarii am fost contactata de curier care m-a informat că din colet s-a scurs un lichid, respectiv uleiul. In acel moment am refuzat coletul si am luat legatura telefonic cu un reprezentant al firmei XTRA SHOP caruia i-am relatat spusele curierului. Acesta mi-a sugerat sa ridic totusi coletul, scurgerea uleiului putand fi datorata pierderii pe la joja pompei din cauza transportului in pozitie necorespunzatoare, ceea ce nu ar fi afectat capacitatea de functionare a pompei. Am sunat din nou curierul si i-am spus ca accept coletul. Acesta mi l-a livrat, cutia fiind intradevar murdara de ulei si nimeni, nici curierul si nici reprezentantul de la XTRA SHOP nu mi-au spus că ar trebui intocmit vreun document cu privire la stadiul coletului primit.
In data de 22.11.2019 cand am deschis coletul, am constatat ca pompa era sparta si am intocmit un formular de returnare catre XTRA SHOP. Cand am luat din nou legatura cu reprezentantul firmei XTRA SHOP acesta nu vrea sa-mi primeasca retur coletul pe motiv ca nu am intocmit cu curierul la momentul livrarii un document constatator despre starea coletului livrat.
Am luat legatura cu cei de la DPD si mi-au spus ca in sistemul lor exista un cod de deteriorat pt acest AWB. Am transmis un e-mail acestora pt a-mi elibera dovada din sistem a AWB-ului cu cod deteriorat si i-am contactat telefonic de nenumarate ori ,dar inca nu am primit un raspuns. In paralel cu demersurile mele, am mai vorbit telefonic cu firma XTRA SHOP care sustine ca si ei au facut demersuri catre DPD in vederea rezolvarii situatiei, si ca au deschis un dosar de dauna la DPD, dar mie nu mi-au trimis nici o dovada în acest sens cu toate ca le-am cerut in scris prin email nr dosarului de dauna in momentul in care acestia mi-au spus ca l-au deschis. Mentionez ca nu am avut optiunea de deschidere a coletului la primire. Vazand ca nu se rezolva situația am facut o sesizare scrisa si la Protectia consumatorului de la care inca mai astept raspuns.
Parerea mea este ca cei de la XTRA SHOP ar trebui sa-mi returneze contravaloarea coletului, dupa care sa se descurce cu cei de la DPD. Repet eu i-am anuntat de starea coletului inainte de a-l ridica de la curier, deci erau instiintati ca produsul ar putea avea probleme.
Rugămintea mea este daca se poate sa-mi spuneti ce demersuri as mai putea intreprinde pt a rezolva problema si daca îmi mai pot recupera banii
Va multumesc.
În perioada15. 09.2002-15.07.2003 am lucrat cu 0.5 norma in învățământ. Doresc sa stiu ce vechime mi se acorda pt acea perioadă pt calculul sporului de vechime? 5luni sau 10 luni?
Buna ziua! In casa de marcat cu jurnal electronic s-a tastat eronat un bon fiscal in sensul ca s-a batut o suma mai mare. Daca pana acum se dadea o declaratie de catre cel care a gresit , avand in vedere ca se transmit datele catre ANAF, cum se mai procedeaza?