Buna ziua,
am verificat starea declaratiilor 318, depuse anul trecut pt anul 2013. Am eroare in declaratie si trebuie sa depun una noua rectificata. Alegand optiunea Cerere rectificativa mi se cere Numarul de referinta al cererii anterioare
(ROxxxxxxxxxxxxxxxx). Am verificat declaratia depusa online, raspunsul primit de la finante, insa n-am vazut nicaieri nr de referinta. Ati putea sa ma lamuriti de unde sa scot acest numar. Multumesc
Va multumesc pt raspunsuri!
Cu reangajarea nu va fi problema, iar in legatura cu cererea sotului de a beneficia el de o luna concediu, mai are rost sa-l depunem, daca in 12 octombrie copilul va avea doi ani?
buna ziua,
vineri am primit o decizie prin care mi se precizeaza ca incepand cu data de 13 sept. nu mai beneficiez de concediu de cresterea copilului. motivul art 11 oug 111/2010. am citit acest articol, si am ramas stupefiata... dupa cum am inteles eu, sotul trebuia sa ceara sa beneficieze el o luna de concediu pt cresterea copilului. aceasta este o decizie aleatorie, sau se intampla cu toate mamele care n-au stiut de aceasta oug? am un baietel mai mare, care s-a nascut in 2011, dar n-am patit asa. intrebarile mele:
1. nu trebuia sa fiu informata cand am primit decizia de concediu pt cresterea copilului ca la un moment dat trebuie sa tin cont si de acest articol?
2. daca baietelul implneste 2 ani in 12 oct , mai poate cere sotul aceasta luna ca si concediu pt cresterea copilului. parca asa am citit ca trebuia sa ceara macar cu 60 de zile inainte
3. am vreo reusita daca contestez aceasta decizie? am 30 de zile la disp.
4. angajatorul are obligatia sa ma reangajeze mai repede cu o luna? sau voi pluti in aer...
Buna tuturor,
vreau sa depun declaratia 318, pt rambursare TVA din Polonia. Moneda nationala este zloty, daca am cont de EURO, poate fi rambursata suma?
multumesc pt raspuns. i se va retrage acest drept, pt ca va fi asociat unic si administrator intr-o alta companie. Dupa cum stiu, daca esti asociat unic si administrator intr-o firma, nu mai poti fi asociat administrator intr-o alta firma.
Buna tuturor,
intrebarea mea ar fi, daca iese un asociat din firma, mai poate reintra? Si o alta intrebare, daca unui asociat i se retrage dreptul de administrator, mai poate deveni administrator?
Buna ziua,
avem un magazin online si in mare parte livram produsele prin intermediul unui curierat. In acest caz, stiu ca nu avem nevoie de casa de marcat pt a emite bon fiscal.
Dar s-a ivit urmatoarea problema, ce fac cu clientii (persoane fizice) care, stiind unde este sediul firmei si sint din aceeasi localitate, vin sa ridice coletul de la sediu. Ce emit? Factura + chitanta, sau imi trebuie casa de marcat pt bon fiscal?