toate abonamentele le am pe persoana fizica. iar abonamentul radio-tv il platesc pe factura de enel, care si ea este tot pe persoana fizica...
deci concluzia este ca nu prea am ce face? trebuie sa platesc de doua ori? sau sa-mi trec abonamentul de la enel pe persoana juridica..?
tocmai ce am primit o instiintare din partea soc romane de radiofuziune ca ma actioneaza in instanta pentru ca am restante la plata abonamentului radio tv. pentru persoana juridica. problema este ca sediul social al firmei este acelasi cu adresa la care locuiesc si la care platesc la zi acest abonament ( persoana fizica). deci, daca as plati si pe persoana juridica, teoretic as dubla plata...este legal? sau ce trebuie sa fac ca sa dovedesc ca pe aceasta adresa se plateste acest abonament ?
este adevarat ca in momentul in care iti vine un control de la ITM acestia nu au voie sa ii puna pe angajati sa completeze acele formulare cu care vin ei? ( cele cu salariul, programul,etc..)? asa am inteles, dar am avut de curand un control de la ei, dar nu am avut curajul sa-i intreb.
Buna ziua,
detin un restaurant cu livrare la domiciliu si am o intrebare: inteleg ca este nevoie, ca la inceputul unei ture, toti angajatii trebuie sa declare/completeze un formular tip cu valoarea banilor pe care ii au in portofel in momentul intrarii in tura. este adevarat? imi puteti spune unde gasesc o astfdel de declaratie?
multumesc
Buna seara. am o pizzerie cu livrare la domiciliu si am o intrebare: eu am dreptul sa-mi aleg clientii? ca ex: am un client care are o obiectie de fiecare data,indifferent daca are dreptate sau nu.mai mult nu:) Ma constrange vreo lege sau ceva,ma obliga sa-l servesc cumva?
si mai am o intrebare? e corect ca el sa sesizeze faptul ca a lucrat fara contract dupa ce am terminat "colaborarea"?
trebuie sa faca probabil cerere/sesizare la ITM,corect,nu? si sa aduca dovezi ca a lucrat la mine sau cum?
am o intrebare: am de curand o pizzerie cu livrare la domiciliu si as vrea sa stiu cat de"obligata" sunt sa emit bon fiscal in momentul in care pleaca comanda spre client. Stiu ca trebuie sa emit acest bon fiscal in momentul in care incasez banii.dar ce fac daca nu incasez banii,adica daca comanda a fost "teapa"...pentru ca s-a intamplat de foarte multe ori.
exista vreo portita sa scap cu aceasta "chestie", adica la un control al financiarului sa spun ca emit bon ffiscal dupa ce incasez banii?
Ce se intampla daca am avut un angajat, fara carte de munca,timp de o luna jumatate, dupa care am renuntat la serviciile lui? in perioada asta eu l-am platit, fara stat de plata,evident. acum el imi cere banii pe concediu de odihna dupa ce a fost la ITM si s-a interesat ce poate face in situatia asta? care sunt lucrurile de care sunt eu pasibila, amenzile,etc? stiu ca si eu sunt vinovata, dar in acelasi timp stiu ca si el e vinovat de faptul ca a acceptat sa lucreze fara contract