avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Activitate vulpitzarea

Activitate vulpitzarea

Am un credit ipotecar in valoare de 30000 euro, pe care doresc sa-l achit integral.
Banca imi ofera o reducere sau ma penalizeaza ca achit mai devreme?
Va multumesc
Buna ziua,

Sunt cadru didactic si problema mea este urmatoarea:
De ieri sunt in concediu medical si am anuntat telefonic acest lucru conducerii scolii in cadrul careia lucrez, prin serviciul secretariat. La cateva minute, am fost sunata de catre director, care a inceput sa tipe, sa ma ameninte ca-mi ia dirigentia si sa-i duc certificatul medical. Astazi s-a intamplat acelasi lucru.
Certificatul medical este eliberat de serviciul urgenta al Spitalului municipiului in care locuiesc, neavand viza medicului de familie, care este plecat si se intoarce saptamana viitoare.
Poate sa-mi anuleze certificatul? Se poate vorbi de un abuz? Ce sa fac?


Discuție cvc tata-fiica
Cu o saptamana in urma, am vandut fiicei mele casa in care locuiesc. Am procedat asa datorita ginerelui, care tot timpul ii reprosa ca a luat-o fara nimic.
Contractul nu prevede nicio clauza, iar suma trecuta este fictiva.
Ceea ce nu imi da pace, insa, si sper sa ma lamuriti este urmatorul lucru: dupa ce am semnat actele, notarul mi-a cerut sa dau o declaratie pe proprie raspundere cf. careia vanzarea casei reprezinta vointa mea, ca nu am fost influentat in niciun fel de nimeni si ca sunt in deplinatatea facultatilor mentale(eu avand 60 de ani), motivand ca aceasta este politica biroului notarial in cazul contractelor de vanzare incheiate intre parinti si copii. Asa o fi sau am fost pacalit?
Va multumesc.
1. Ati gresit cand i-ati dat o parte din bani in avans;
2. Ati gresit cand v-ati dus la ''tepar'' acasa si l-ati amenintat;
3. Sa nu va mirati daca va prezenta si un certificat medico-legal si va aduce niste martori pe care nu i-ati vazut in viata dvs. si care vor confirma ca a fost agresat fizic;