avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 557 soluții astăzi
Forum Activitate Radu_Chiran

Activitate Radu_Chiran

Buna ziua,

In data de 06.01.2014 am inregistrat telefonic la o anumita banca (i-as spune numele dar cred ca politica forumuluiinterice acest lucru) o reclamatie (o discutie telefonica de vreo 45minute confirmata ca fiind baza inregistrarii reclamatiei).

Datorita neprofesionalismului unui consultant de-al bancii am pierdut in total vreo 60ron (40 pentru o polita de asigurare - pentru care desi am trimis cerere de anulare si am dovezi pe mail din comunicarea cu el - care nefiind anulata-n sistem s-a anulat dupa 21 zile si am pierdut 10% + 20ron mi-au oprit pentru faptul ca nu figuram cu polita valida - si aici am o copie stamiplata/semnata de banca de inregistrare stornare suma, din data de 15.11.2013)

La reclamatia depusa telefonic mi s-a spus ca in 30zile mi se va solutiona problema. Am primit dupa 27zile un mail (pe data de 03.02) cum ca in data de 06.01 mi s-a inregistrat reclamatia si ca e in analiza situatia ... oricum, un raspuns vag, nimic concret. Nimeni nu m-a sunat/mail sa obtina lamuriri, dovezi/emailuri etc...

Dupa 45zile revin eu cu telefon catre ei + mail daca exista vreo noutate, la modul se ocupa cineva de problema mea? Iarais la telefon la Relatii cu Clientii raspunsuri vagi, e in analiza, nu stim nimic, daca vreti deschidem alta reclamatie/sesizare la sesizarea initiala.
Trimit mail cu problema mea, mi se deschid de 2 departamente diferite alte 2 sesizari la neraspunsul la reclamatia initiala. Toate mailurile foarte formale, nimic concret legat de problema mea.
Am revenit la 60zile de la sesizarea initiala (pe 06.03) cu un mail taios, la modul domnilor ma baga si pe mine cineva in seama? De 60zile astept un raspuns si nu m-a sunat nimeni, n-am primit nimic.
Niciun raspuns de la ei, nici nu stiu daca chiar se ocupa cineva sau e doar praf in ochi acest departament / aceasta divizie "Reclamatii / Sesizari".

Mi-e foarte clar ca in modul asta, eu cu bun-simt sa-i astept pe ei sa rezolve problema si sa ma si anunte,n-o sa obtin o solutionare.

Ce metoda legala am de a-i constrange sa-mi rezolve problema, sa-mi recuperez banii. Oftica foarte mare nu e pe suma, ci e legata de faptul ca cineva nu s-a comportat profesionist cu mine, nu si-a facut treaba, si nimeni de la Banca respectiva nu-mi lasa impresia ca doreste sa-mi rezolve sesizarea mea.

Unde sa apelez, cum sa procedez? OPC / avocat...?

Multumesc frumos pentru raspuns,
Radu
Cui ma pot adresa, ma refer la un organ abilitat, pentru a contesta calculul intretinerii si al penalizarilor, pt 2luni? La modul ca administratora imi zice sa vb cu presedintele de asociatie, acesta nu-mi raspunde la telefon, am dat intr-un final de el, zice ca nu stie nimic sa vb cu contabila, mi-a dat un nr fals de telefon de-al dansei. Am apometre din ianuarie, am fost trecut la consum pausal. aveam penalizari la restante intretinere luna trecuta 40lei, acum am 130.
Sigur contestatia depusa la unul dintre ei 3 nu ma va ajuta, atata timp cat exista acest ping-pong. exista alta cale de-a clarifica lucrurile, vreun organ abilitat care sa investigheze aceste nereguli?
multumesc frumos, radu
Răspuns la discuția Contestatie intretinere februarie
ma puteti ajuta cu un model / template de astfel de contestatie va rog?
Buna ziua,
Mi-am cumparat apartament nou, pe data de 24.01 mi-am pus apometre noi. La inceputul lunii martie am fost la administratie sa declar index apa calda rece a.î. pe februarie consumul de apa sa nu mai fie la pausal si sa fie in baza apometrelor. D-an administratora n-a vrut sa-mi citeasca indexul pe motiv aberant ca de ce am doar 2 apometre ca nimeni in bloc n-are 2, m-a tot amanat si la insistentele mele mi le-a citit undeva pe 27.03 moment in care a zis ca e prea tarziu pt februarie (desi intretinerea nu s-a afisat). I-am aratat actele cum ca am legal apometre din 24.01 zic impartiti la 2 consumul si calculati si n-a tinut cont. S-a afisat alaltaieri intretinerea pe februarie, evident cu consum de apa fiind trecut la pausal (125 ron apa numai pe februarie, in conditiile in care pana acum am 3,4mcubi rece si 6,4mcubi calda per total). Va rog sa ma sfatuiti cum ar fi cel mai bine sa procedez sa depun o contestatie in acest sens, si evident, sa n-o depun degeaba.
Multumesc, Radu
Răspuns la discuția Administratie / Intretinere bloc
Buna ziua,
Va multumesc mult pesntru raspuns.
Ideea e ca eu am inceput renovarea in 09.ianuarie.2012, iar in decembrie 2011 (luna la care face referire intretinerea) nu am locuit in apartament.
Apometre am pus luna aceasta, undeva pe data de 20 ianuarie. Oricum pana atunci, nu am avut deloc racord / robineti etc de apa atat baie si bucatarie, cu-atat mai mult nu aveam cum sa consum apa.
Exista undeva un model de contestatie pe care l-as putea folosi?
Buna ziua,
Blocul unde locuiesc are 2 intrari iar la una dintre ele administratora a pus un lacat, fara sa ne anunte, fara sa ne dea o dublura la cheie.
Ideea e ca renovez apartamentul si intrarea din spate era foarte folosita, fiind extrem de greu prin fata sa stationez / car diverse.
a) Are voie de capul ei sa puna lacat? are vreun temei legal in acest sens?
b) e obligata sa-mi dea cheie de acces la lacat?
c) am vreun temei legal articol / hotarare prin care pot sa contest asta, in cazul in care nu merge o intelegere de voie-buna sa obtin dublura la cheie?

Multumesc frumos!
Buna ziua,
Mi-am cumparat un apartament in Bucuresti, la data de 15.10.2011 am inceput sa-l renovez pe 09.01.2012, inca nu l-am terminat, pe la 1 martie e gata si ma pot muta in el.
In luna nov.2011 am depus o cerere la administratie ca nu sta nimeni acolo prin urmare vor fi 0 persoane la intretinere.
A venit intretinerea pe decembrie si sunt trecute 1 persoana + plus un consum de apa clar nerealist.
Acum nelamuririle mele si implicit solicitarea de ajutor din partea dvs sunt:
a) in baza carui temei legal se stabileste cum si in ce conditii se trec la intretinere 1 persoana / 2 / 3 ?
b) pot contesta cumva calculul intretinerii pe luna respectiva si implicit intenta cumva o plangere impotriva administratiei?
c) Prin ce modalitate legala pot demonstra ca n-a locuit nimeni acolo in decembrie? (eu am o factura de la Enel care arata ca in 3 luni s-au consumat 39 kw, 0,42kw/zi - practic imposibili mi-au zis si ei daca cineva ar locui acolo zilnic - dar nu stiu daca e o dovada legala)
d) ma pot adresa vreunei asociatii / administratii / organizatii competente care sa ma sprijine in acest sens in cazul in care nu reusesc cu voie buna si intelegere sa lamuresc situatia cu administratora blocului sa treaca zero persoane la intretinere pe decembrie si sa refaca calculul. Daca da, legal, cum ar trebui sa procedez?

Multumesc anticipat,
Radu