E la mine problema, in exprimare. Va descriu exact procesul.
BuyGoods/Clickbank au in platforma niste produse (ebookuri, etc). Aceste produse sunt ale unor producatori/vendori iar ei le urca pe aceste platforme.
Noi, marketing afiliatii, cream conturi de afiliati si promovam aceste produse prin diverse surse/le marketam.
Noi primim comision pentru fiecare vanzare. Insa noi nu avem produsele, nu le vedem, nu punem mana pe ele, noi doar avem niste linkuri.
Noi, afiliatii, nu avem nicio treaba cu producatorii/vendorii produselor, noi lucram direct cu BuyGoods/Clickbank, acestia ne transfera noua banii saptamanal. (tot ei transfera banii si producatorilor/vendorilor)
La transferul in cont, noi primim doar un mail in care ni se comunica suma, dar totodata noi putem vedea si in platformele respective exact ce si pentru ce primim comisioanele.
Acum problema este cu facturile.
Cum fac eu factura pentru asa ceva?
Cum bag eu in contabilitate aceste sume care intra in banca? cum le justific pe hartie?
Corect! Aveti dreptate. Nu pot trece pe factura TVA, se trece doar serviciul. Deci da, daca ajung la TVA, va trebui dat la stat.
Va mai adresez o intrebare, poate ma puteti lamuri, pana acum nu am gasit un raspuns.
Aceste platforme: Buygoods.com, clickbank.com, etc. in genul, nu iti elibereaza efectiv o factura. Ei iti vireaza in contul pe care tu il treci acea suma iar mai departe exista fie in platforma fie in mail, un excel in care este trecuta suma, perioada si pentru ce a fost acea suma.
Firma din Romania inregistrata ca neplatitoare de TVA, trebuie sa devina platitoare de TVA (nu se atinge plafonul anual) daca presteaza cele de mai sus pentru o firma din US?
De ceva vreme primesc injurii pe pagina de facebook a companiei, imi da recenzii negative pentru a imi strica imaginea, comentarii negative si pe langa asta isi face si conturi aditionale pentru a continua aceasta joaca.
Problema este ca eu pierd enorm din cauza acestui "client", atat alti clienti cat si foarte multi bani. Pun in ghilimele pentru ca nici macar nu a fost clientul nostru, are ceva personal cu mine.
Pe langa asta, a sunat si la telefonul companiei si a jignit in toate modurile posibile.
Legat de telefonul companiei mai bun o intrebare, fiind numar de receptie, nu ar trebui sa fie inregistrate toate apelurile conform legii? Daca nu neaparat, am dreptul sa cer asta? si unde?
Va rog sa ma ajutati in a gasi o cale legala pentru a opri acest tam-tam cu aceasta persoana.
Pe cale amiabila nu se poate, am incercat. Daca as fi gresit cu ceva, mi-as fi asumat, dar are ceva personal.
Astazi mi-am adus aminte sa verific toate actele firmei si am constat faptul ca mi-a expirat de prin Ianuarie mandatul de 4 ani din Actul Constitutiv.
Prin urmare ar trebui sa il prelungesc pe o perioada nedeterminata (habar nu am de ce avocata nu a facut asa atunci cand am infiintat firma in 2013)
Sunt din Bucuresti si am inteles ca trebuie sa merg la Registrul Comertului de la Muncii pentru a-mi prelungi mandatul insa nu stiu mai multe detalii si este oarecum urgent.
Imi poate oferi cineva niste detalii concrete, va rog?
Cu ce acte sa merg, ce sa fac acolo, o suma sau... mai stiu eu ce alte birocratii romanesti.