Eu am lucrat timp de 4 ani la o firma la care toate cotizatiile au fost platite la timp, am fost data afara dar pana la urma am gasit un alt loc de munca si m-am angajat fara sa am intrerupere pe cartea de munca.Vreau sa stiu dupa cat timp pot sa intru in somanj de la firma la care m-am angajat acuma ? E nevoie de o anumita perioada pentru asta ?
As dori sa stiu care sunt documentele necesare pentru a iesi din administratia firmei pentru a ramane numai ca si asociat.
Firma are 3 asociati dintre care 2 sunt administratorii, si as vrea sa stiu care sunt drepturile asociatului dupa ce iese din administratie.
Nu mai este nevoie de numirea unui nou administrator deoarece firma avea 2 deci prin retragere mai ramane un administrator.
Nu stiu cum trebuie intocmite documentele, ce trebuie sa contina ele, gasesc undeva model dupa care sa stiu cum sa le redactez?
Ar fi o solutie sa renunte la functia de administrator pentru a nu avea nici o raspundere pe perioada in care lipseste?
Ce se intampla la reintoarcerea in firma poate sa iti preia funciia ?