As dori sa stiu care sunt documentele necesare pentru a iesi din administratia firmei pentru a ramane numai ca si asociat.
Firma are 3 asociati dintre care 2 sunt administratorii, si as vrea sa stiu care sunt drepturile asociatului dupa ce iese din administratie.
Ar trebui sa faceti o cerere de convocare a adunarii generale a asociatilor si sa cereti eliberarea d-voastra din functia de administrator precum si descarcarea de gestiune. Apoi veti ramane doar asociat asteptand plata dividentelor, daca ele exista.
Cererea o compuneti d-voastra si o adresati asociatilor. Daca lumea este de acord cu demisia d-voastra este suficient sa va intalniti fara sa mai faceti vreo cerere. Are loc adunarea generala si se aproba acest lucru. Apoi in calitatea d-voastra de administrator ar fi trebuit sa stiti cum este cu dividentele, in fond Bilantul anual banuiesc ca si la d-voastra in firma a fost aprobat de adunarea generala a asociatilor si ca uitandu-va la datele din bilant pe care le aprobati, vedeti de acolo daca aveti sau nu profit si ce ati decis sa faceti cu el, etc. etc.