Aha, deci tot cu CIM e mai avantajos! Cel putin pentru pensie ... Ca daca se plateste la un fel de salar minim si pensia va fi pe masura. Pe cand, cu CIM - daca este trecut salariul real - contributia la pensie va fi mai substantiala si ca atare si contravaloarea pensiei, cand va fi cazul.
Actul aditional exista (o anexa, defapt) care a fost semnat odata cu contractul de munca, la angajare.
Se specifica faptul ca angajatul va beneficia de un training mai mare de 60 de zile (ceea ce s-a si intamplat) si ca este obligat sa stea 3 ani in firma, in caz contrar urmand sa achite trainingul.
Numai ca NU se specifica valoarea cursului. Ce poate face angajatul astfel incat sa incheie relatiile (inainte de incheierea celor trei ani) de munca fara a plati nimic firmei?
Cum se poate incheia un CIM, fara a plati contravaloarea unui curs de calificare pe care salariatul l-a efectuat pe banii firmei, mai devreme de termenul precizat in contract? (3 ani de zile)
In conditiile in care in CIM nu se specifica valoarea cursului si conducerea refuza sa informeze salariatul de contravaloarea cursului, ce cai legale exista de a incheia relatiile de munca?
Fii mai explicită.
Ce înseamnă că aţi preluat spaţiul? Aţi încheiat un contract de subînchiriere? Apoi, ce înseamnă foştii administratori? Să înţeleg că sunteţi noul administrator al aceleiaşi firme, şi atunci nu mai este vorba de subînchiriere?
Liviu S.Bordaş
Este vorba despre o afacere la cheie, cu spatiul luat in chirie. Eu am cumparat firma + activele, urmand ca punctul de lucru sa ramana in acelasi spatiu, achitand chirie in continuare proprietarului.
Fostii administratori aveau contract de inchiriere intre firma care le-am cumparat-o eu si proprietarul spatiului, contract care este valabil pana in iunie 2008. Pot ramane pe contractul lor sau trebuie sa semnez alt contract, ca urmare a faptului ca firma are alt administrator?
MAI EXACT, CE MA INTERESEAZA PE MINE: Proprietarul ma poate da acum afara din spatul respectiv?
Pai am explicat care e situatia: proprietarul e dispus sa semnam acel contract NUMAI cu clauza in care se specifica faptul ca eu ma oblig sa achit toate utilitatile din urma.
Am preluat un spatiu comercial, utiliat. Proprietarul are pretentia ca in contractul de inchiriere pe care urmeaza sa-l semnam sa fie inclusa o clauza prin care sa ma oblige sa achit toate utilitatile din trecut. Eu nu vreau sa semnez asa ceva.
Intrebarea mea este: pot ramane pe vechiul contract de inchiriere (al fostilor administratori) care este valabil pana in iunie anul urmator?
Cand am spus "cunostinte", ma refeream la amici, prieteni, cunoscuti ... Nu ma refer la "cunostinte" in sensul de "pile" ...Drept dovada ca nu cunosc nici macar un avocat cu care sa ma consult in aceasta pb, am apelat la acest site si la ajutorul celor care il frecventeaza si au cunostinte in domeniul juridic.