avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 970 soluții astăzi
Forum Activitate maverick69

Activitate maverick69

Am deschis de curand un magazin online, in care vand produse de la mai multe firme.
Denumirea magazinului este de genul: www. curat-murdar.ro si
vand produse de la firmele:
curat, murdar, gri, rosu...etc
De curand am primit o notificare de la reprezentanta in romania a firmei nemtesti CURAT , care se cheama tot ,, curat Romania" prin care ma someaza sa scot termenul curat din tot site-ul...Mentionez ca eu cumpar aceste produse de la dealerii autorizati ai firmei curat din Romania, insa conditiile ca sa devii dealer sunt foarte rele..pentru Romania. De asemeni mai cumpar si din Germania... de la dealerii de acolo.
Credeti ca voi avea probleme?
Mentionez ca site-ul meu nu se cheama www. curat.ro ci include inca un termen, asa cum am spus mai sus...
Răspuns la discuția ADMITERE BAROU 2012
T. Claudiu
Da matale gramatica n-ai invatat? Ca vad cam multe greseli.... La gramatica nu prea se poate cu idei personale!
Am zis si eu.....nu fie cu suparare!!!
Răspuns la discuția ADMITERE BAROU 2012
pentru ,,porcu"

Multam ! In facultate am invatat.....dar au trecut cativa ani si nu am lucrat strict in domeniul juridic.12 ore pe zi e cam mult, eu si lucrez .... asa ca am sa ma apuc mai devreme.Oricum eu o sa invat dupa coduri,mi mie se pare cel mai ok.

Răspuns la discuția ADMITERE BAROU 2012
Dragilor, as vrea sa va intreb si eu cam cat timp va ia pregatirea pentru acest examen ... cam de la zero. Mai mult de 6 luni? Ma bate gandul sa incerc anul viitor. In prezent lucrez in domeniul economic. Multumesc!
Politia a terminat urmarirea penala si a trimis dosarul la procuror, angajatul este invinuit de delapidare iar prietena mea de fals in inscris sub semnatura privata.Problema este ca acele dispozitii de plata erau intocmite in baza documentelor din deconturi(facturi, bonuri, etc) si la dispozitia verbala a patronului. Ea le intocmea (dispozitiile de plata) si apoi le primea semnate de catre cel care a incasat contravaloarea lor. In acel moment le inregistra in contabilitate . Am inteles ca ea intocmea dispozitiile in 2 exemplare dintre care cel putin unul il primea inapoi semnat, cel de-al doilea ramanand la salariat sau la patron.Patronul a schimat anumite dispozitii de plata in contabilitate(in sensul ca a inlocuit exemplarul semnat cu cel nesemnat ..exemplar care era la el sau in biroul fostului salariat), fapt care reiese si din cele 2 expertize efectuate, intrucat la o expertiza apar exemplare nesemnate de nimeni, iar la cealalata expertiza sunt semnate de intocmire si de incasare. Prietena mea nu a lucrat cu banii/casieria la acea firma, nu putea sa urmareasca incasarile/platile decat scriptic, nu si faptic, singurul care avea casieria era patronul.Interesant este ca patronul a semnat toate bilanturile , in care apare si soldul casieriei, in toti acesti ani,neexistand nici o problema. Ce parere aveti?
Prietena mea are o problema cu legea pe care eu nu o inteleg.Vom cauta un avocat , dar as dori mai intai , daca se poate o opinie.
A lucrat ca si contabil - cu contract de prestari servicii (expert contabil) la o societate.Mergea o data sau de doua ori pe saptamana cateva ore, actele erau la societate, lucra pe calculatorul lor, care era in retea.Este o firma relativ mica (2-3 persoane)in care cei 2 salariati + patronul intocmeau decont pentru cheltuielile ocazionate de diverse achizitii (consumabile, birotica, benzina, obiecte inventar mici, etc). Decont inseamna ca erau puse toate facturile, bonurile fiscale, intr-o mapa care era predata catre patron. Acesta se uita pe ele si le dadea la expertul contabil (prietena mea) ca sa intocmeasca dispozitie de plata. Ea facea calculul la total si intocmea dispozitia de plata cu data care era trecuta pe cel mai recent document , cu numele care aparea la delegat (scris pe facturi ) cu suma care reiesea din insumarea tuturor documentelor din decont si toate impreuna ( dispozitia de plata+ celelalte facturi, chitante, bonuri, etc) erau restituite patronului pentru a fi semnata dispozitia de plata. Ulterior primea dispozitia de plata semnata de catre titularul de decont (cel care facuse platile, chletuielile respective). Problema este ca pe aversul (fata ) dispozitiei de plata nu apare si semnatura conducatorului unitatii /patronului deoarece toate indicatiile de cumparari/plati diverse se dadeau verbal, tinand cont ca era o firma cu 2-3 persoane .Pe reversul dispozitiei de plata cel care incasa banii semna de primire a lor si isi trecea datele de identificare (serie, nr CI), precum si data in care a primit banii, care corespundea cu data trecuta pe aversul dispozitiei de plata. Pe reversul dispozitiei de plata nu semna si patronul , intrucat acesta motiva ca nu exista alt casier decat el si in concluzie semnatura prin care cel care a primit banii confirma realitatea incasarii/platii.
Toate documentele din decont erau pentru societatea, nu existau cheltuieli in interes personal, iar procedura era identica atat la salariat cat si la patron (deconturile acestuia). Au intervenit discutii intre patron si salariat,..... iar contabilul (prietena mea) este acuzat ca a facut fals in inscris sub semnatura privata , prin faptul ca a intocmit dispozitiile de plata, dispozitii pe care le-a inregistrat in evidenta contabila (impreuna cu facturile , bonurile din deconturi) dupa ce acestea le primea semnate de catre cel care a incasat contravaloarea lor. Patronul acum sustine ca el nu a aprobat nici o cheltuiala din ceea ce cuprindeau deconturile (desi erau platite utilitatile societatii, impozite auto, certificate constatatoare de la registrul comertului, papetarie, etc), si nici nu i-a dat vreodata bani salariatului sa cumpere asa ceva. Sustine ca acesta a oprit bani din incasarile pe care le facea si pe care nu i le preda decat cam 10-15%. Faptul e ciudat ca din 2003 pana in 2010 ( cand salariatul a plecat dupa o cearta cu patronul) , desi existau aceleasi proceduri patronul nu a zis niciodata nimic..... iar politia ii da dreptate patronului ( in urma unei expertize masluite). Concluzia asta reiese si din faptul ca au fost facute 2 expertize , iar primul expert nu a spus ce a vrut patronul, asa ca a facut inca o expertiza care sa spuna ,,convenabil", unele documente fiind inlocuite in evidenta contabila. In instanta are sanse prietena mea sa piarda? Multumesc pentru orice opinie!