avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi
Forum Activitate crisspwi

Activitate crisspwi

sunt modele medicinale speciale pentru stoparea platfusului...clar ca depinde in ce stadiu este..iar taloneti pe care ii am deja se potrivesc si la pantofii ESD doar ca au un pret destul de ridicat,si nu imi pot permite si nici nu vreau ca sa imi platesc singura talonetii pe care sa ii folosesc la lucru..si exista si modele ortopedice la pantofii pe care ii folosim noi ca la alte departamente care au alta conducere sa facut comanda pentru angajati
Buna ziua,am o problema si sper sa ma puteti ajuta.Am fost diagnosticata cu platfus bilateral si pentru stoparea plafusului mi sa recomandat sa folosesc taloneti medicinali speciali facuti pentru problema mea nu cei care se gasesc in comert,iar la lucru noi suntem obligati sa purtam incaltaminte speciala de descarcare electrostatica primita de la ei iar cand am dus scrisoarea medicala aprobata si de doctorul de la medicina muncii mi sa refuzat cererea pe motiv ca nu este treaba lor dar nici nu am voie sa vin cu incaltamintea mea care este corespunzator dotata..Va rog ajutator!!!
buna ziua,as dori sa stiu de cat concediu medical pot beneficia pentru o conizatie tinand cont ca lucrez numa in picioare si cu cositor si flux cobar.
Buna ziua,la locul de munca folosesc cositor si flux cobar care este destul de periculos si toxic..nu ar trebui sa primesc spor de toxicitate?
Am luat legatura cu ei si au raspuns ca din cauza ca am avut o lipsa de 2 luni intre locurile de munca..desi eu am primit deja primul salariu