avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 830 soluții astăzi
Forum Activitate dploiesti

Activitate dploiesti

Buna ziua,
La o firma sunt 2 angajati care apar pe pontaj in concediu fara plata unul din 2012, celalalt din 2015.In urma controlului de la ITM s-a dispus intocmirea unor decizii de suspendare(cu art 54-unul avea cerere de cfp pe prd nedeterminata, cu art 51(2) la cel care nu avea cerere).Administratorul a decis ca prd de suspendare sa fie pana pe 28.02.2017, urmand sa clarificam situatia celor doi.
1.Trebuie trimisa decizia de suspendare cu posta?
2. Cand trebuie demarata cercetarea disciplinara?
Va multumesc.
Am inteles acum, multumesc, o seara buna.
Multumesc frumos pentru raspuns dar am o nelamurire: aceasta lege se aplica si in cazul persoanelor care nu sunt nici angajati, nici macar someri?
Va rog sa-mi spuneti daca exista facilitati pentru angajatori daca angajeaza pesoane in varsta(care este limita de varsta pentru care se aplica), care este cadrul legal.
Va multumesc anticipat.
Va rog, o clarificare a urmatoarei situatii:
- un pensionar cu pensia de 640lei care are un PF(activitate de comert cu amanuntul) are obligativitatea de a mai plati contributia de asigurari sociale de sanatate?

Va multumesc.


Buna ziua si un calduros ,, La multi ani!''

Va rog, o clarificare a urmatoarei situatii:
- un pensionar cu pensia de 640lei care are un PF(activitate de comert cu amanuntul) are obligativitatea de a mai plati contributia de asigurari sociale de sanatate?

Va multumesc.
Va multumesc pentru raspunsuri dar as avea rugamintea sa-mi dati un model de PV, ce documente ar trebui trecute in el(sunt o gramada de documente contabile, chiar trebuie trecute toate?).
Este vorba de un SRL care a avut asociat unic(si implicit functia de administrator).S-a depus la ONRC actul constitutiv actualizat si hotararea prin care se modifica urmatoarele:
-majorare de capital social prin cooptare de nou asociat
-revocare vechi administrator si numire ca administrator pe noul asociat
Se asteapta rezolutia la aceste modificari si apoi se va trece la a doua etapa(tot cu statut actualizat si hotarare): cedare de parti sociale si iesirea primului asociat.
Despre cea de-a doua hotarare intrebam anterior, daca este valabil legal sa se mentioneze in ea si predarea-primirea documentelor societatii, inclusiv cele contabile.
Va rog sa-mi spuneti daca predarea tuturor actelor, inclusiv cele contabile, intre vechiul administrator/ asociat si noul administrator/asociat este valabila daca este mentionata in hotararea depusa la ONRC pentru a se face aceasta schimbare de asociati.Ar mai trebui si un proces verbal de predare-primire si ce ar trebui sa contina acesta?
Va multumesc.
Datorita specificului activitatii pe care o desfasuram la firma suntem obligati sa instalam POS pentru plati cu cardul.Am inteles ca sunt ceva costuri pentru instalare, comisioane lunare, etc.Imi puteti spune carei banca sa ma adresez?Care ar fi mai avantajoasa.Avem contul deschis la B Romaneasca si aceasta banca nu are acest serviciu.Va multumesc.