Buna ziua !
Va rog sa-mi spuneti, ca parghii are un executor judecatoresc ANAF pentru a esalona / amana / suspenda o amenda trimisa spre administrare de alta institutie bugetara si pe care debitorul nu o poate achita integral intr-o singura transa.
Mentionez ca a fost instituita o poprire pe cont, activitatea este minimala in aceste conditii fapt care duce la ingreunarea acumularii sumei necesare.
DIn ce am citit referitor la " esalonarea la plata " am gasit ca amenda de orice fel care face venit la bugetul de stat nu se incadreaza in legea respectiva.
Creanta fiind deja in intarziere as dori sa iau legatura cu acesta insa vreau sa stiu daca am vreo sansa.
Multumesc
Asta cu dalariu minim stiu ca este obligatoriu, nu ii pun salariu minim, ci mai mult, insa vroiam sa stiu daca este si aici un salariu obligatoriu. Acum m-am lamurit, multumesc.
Am primit mai repede raspunsuri pe forum decat de la contabilitate....Buna treaba ! =D>
Buna ziua !
Va rog sa-mi spuna cineva cu cat pot angaja o persoana cu studii de Drept, pe o functie care nu are nici o legatura cu studiile. Este obligatoriu un salariu conform studiilor ?
Multumesc
Am urmarit discutia aceasa inca de cand a inceput si constat mai mult v-a ajutat consilierul freeelis decat avocatul dumneavoastra. Asta e foarte bine dar demonstreaza si lipsa de comunicare intre avocati si "clienti", nu ?
Aveti de tras dupa acest incident, dar o scoateti la capat pana la urma.
Un Bilet de Trimitere de la Medicul de Familie emis in 08 ianuarie 2013 catre Neurologie pentru un examen de speialitate, cat este valabil, va rog ?
Da, aveti dreptate, eu am vazut ca pentru mentiuni e un alt formular, de aceea am intrebat.
Cu sediul o rezolv usor, sunt proprietaru locuitei respective, la curte...e nevoie de acordul vecinilor ??? asta nu stiam. Doar pentru apartamente la bloc am crezut ca este cazul.
Multumesc.
OK, inteleg rezervarea e cu " coada " , insa eu intrebam de formularele respective in care sunt casute unde trebuie sa completez si CUI si Nr Registru Comertului nu doar denumirea.
In principiu plec cu ele completate insa nu vad relevanta acestor completari din moment ce firma nu este inca inregistrata.
Sigur ca nu se rezuma doar la un drum la Registru Comertului infiintarea unei firme, categoric, insa vroiam sa reduc timpul.
Am o nedumerire: vreau sa infiintez o noua firma si printre altele as vrea sa am actele pregatite cand merg la ghiseu. Insa vad ca pe fisa cu specimen de semnatura im cere denumirea firmei si datele de identificare. Eu nu le am inca, fisa asta trebuie sa fie la dosar, pai daca nu e inregistrata firma de unde sa iau CUI si Nr. de ordine în registrul comerţului ?
La fel si pe "cererea de verificare disponibilitate firmă".
Cum le completez ? fara ?
Specimenul de semnatura se poate lua si de la ONRC, banuiesc ca stau o data la o coada la ghiseu, apoi ma trimit ei la judecatorul delegat ?
Si mai sunt 2 anexe, Anexa 1 referitoare la inregistrarea fiscala, si asta tebuie depusa odata cu cererea de inmatriculare a firmei ?
A deschis cineva de curand o firma noua ? Vreau sa stiu exact cum a procedat, pe site la Registru comertului e doar o lista cu ce-ti trebuie, insa nu si cum le completezi si ordinea in care trebuie sa faci lucrurile astea.
As vrea sa evit sa stau de 2-3 ori la aceeasi coada, sau sa fac multe drumuri pe-acolo.
Multumesc
Am autoturismul inmatriculat pe firma la care nu sunt asociat, sotia este asociat unic. As vrea sa trec masina pe numele meu.
Se face o vanzare obisnuita , adica factura fiscala ? Autoturismul este amortizat integral, vechime 9 ani. Pot trece orice suma pe factura ? .
Mai este un aspect: de-a lungul vremii am creditat firma cu o suma de bani din care nu am ridicat pana acum nimic, exista vreo varianta de a compensa cu autoturismul ? Trebuie facuta o evaluare de catre cineva ?
Multumesc anticipat pentru lamuriri.