avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 449 soluții astăzi
Forum Activitate Adi93

Activitate Adi93

Buna ziua.In momentul de fata am poprire pe salariu+conturile bancare debitate cu suma de 30.000 Euro datorita unui credit ipotecar facut de parintii mei acum ceva timp ,unul din ei a decedat iar acum figurez drept mostenitor si de aici aceasta problema.
Am 22 ani,si am primit oferta de munca in Anglia si voiam sa stiu in momentul cand voi lucra acolo legal,daca banca va putea face poprire pe venit in tara respectiva

Multumesc!
Multumesc foarte mult.Este o veste buna faptul ca pot lucra fara sa mi se sisteze pensia si mai ales fara sa fiu nevoit sa returnez banii .Multumesc inca o data. O singura nelamurire mai am..in momentul in care voi fi angajat trebuie sa anunt Casa de Pensii sau nu este necesar?
Mentionez ca tata a lucrat in cadrul militar,mai exact in cadrul Penitenciarelor.Sper ca acest lucru nu reprezinta un impediment.
Am 21 ani,sunt student si beneficiez de pensie de urmas din partea tatalui meu. Am citit diferite opinii si inca nu am ajuns la un raspuns concret.Se poate sa ma angajez fara probleme daca beneficiez de pensie de urmas fara a fi nevoit dupa aceea sa returnez bani Casei de Pensii ? Am inteles ca s-a elaborat o noua lege care mi-ar permite sa lucrez indiferent de venit atata timp cat se va cotiza la CAS.
Multumesc anticipat.
Răspuns la discuția Intarziere Pensie de urmas
Am intrebat la posta si mi-au spus ca pensiile au venit inca de pe data de 16 a acestei luni..iar raspunsul din partea casei de plati locale a fost acela ca ei nu raspund de intarzierea platilor fiindca totul vine de la Bucuresti...(tipic romanesc)
Buna ziua. De ~ 6 luni beneficiez de pensie de urmas in urma decesului tatalui meu. In mod normal pensia ajungea in data de 16-17 a fiecarei luni,insa in aceasta luna nu am primit nimic nici in momentul de fata(27-05-2013). Am trimis email celor de la CNPAS insa niciun rezultat.
Răspuns la discuția Pensie de urmas