Buna ziua, as dori sa va intreb care sunt actele necesare dosarului pentru obtinerea indemnizatiei de crestere a copilului. Mentionez ca momentan eu sunt eleva la zi a unei scoli postliceale (la 15 iunie se termina anul scolar 2013-2014), iar cele 12 luni anterioare nasterii mele (luna august 2014) sunt constituite dintr-o perioada de 6 luni somaj + 6 luni eleva la zi.
As avea rugamintea sa-mi spuneti unde si in ce perioada trebuie depuse aceste acte. Va multumesc!
Va multumesc frumos pentru raspuns. Prietena mea nu este in favoarea constructiei acelei case datorita inaltimii pe care o va avea si care-i va lua toata lumina. Din aceasta cauza, primeste si amenintari de la vecinul sau.
Am inteles ca acea constructie ii va lua toata lumina prietenei mele, de aceea vecinul cere acordul tuturor pentru o astfel de inaltime. Imi puteti spune mai exact ce articole din legea mentionata fac referire la aceasta pb?
Buna ziua, vroiam sa va intreb care este baza legala pentru distantele intre case si care sunt consecintele incalcarii acestor norme. Vecinul unei prietene vrea sa ridice o constructie de 7.5 m inaltime langa casa acesteia pentru care are nevoie de acordul tuturor vecinilor. Are voie sa ridice o constructie atat de inalta exact langa razor? Va multumesc frumos.
Buna seara,
As vrea sa va intreb daca in perioada de previz (in cazul demisiei) poate fi ceruta reducerea perioadei de munca la jumatate de norma pentru cautarea unui alt job?
Multumesc frumos.
Ce inteleg eu: Art 17, alin a) si b) se refera la persoanele asimilate somerilor ca fiind proaspetii absolventi. Eu sunt somera ca urmare a desfiintarii postului meu, nu ca urmare a absolvirii vreunei forme de invatamant....
Deci sa inteleg ca nu se aplica in cazul meu? (nu sunt in perioada de 60 de zile de la absolvirea unei forme de invatamant)