avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 377 soluții astăzi
Forum Activitate soazig

Activitate soazig

? Unde anume scrie ca va sunt interzise achizitiile de natura birotica? :)
Răspuns la discuția Anunt de participare
Achizitia directa sa face pe baza de document justificativ cf art. 19 din OUG.
Daca valoare achizitiei depaseste suma de 5000 Euro fara TVA, la 10 zile de la primirea documentului justificativ (factura) se va face o notificare in SEAP.
Răspuns la discuția Selectie ziar pt publicitate?
Va incadrati la procedura achizitie directa.
"ART. 19
Autoritatea contractantă achiziţionează direct produse, servicii sau lucrări, în măsura în care valoarea achiziţiei, estimată conform prevederilor secţiunii a 2-a a prezentului capitol, nu depăşeşte echivalentul în lei a 30.000 euro exclusiv T.V.A. pentru fiecare achiziţie de produse ori servicii, respectiv a 100.000 euro exclusiv T.V.A. pentru fiecare achiziţie de lucrări. Achiziţia se realizează pe bază de document justificativ.
ART. 19^1
(1) În situaţia prevăzută la art. 19, autoritatea contractantă transmite în SEAP o notificare cu privire la achiziţia directă a cărei valoare depăşeşte echivalentul în lei al sumei de 5.000 euro fără TVA, în cel mult 10 zile de la data primirii documentului justificativ ce stă la baza achiziţiei realizate."

Fiind implicate si institutii publice, va sfatuiesc sa va faceti un Referat de necesitate, cele 3 NJ-uri si sa aveti totusi 3 oferte la dosar. Legea nu prevede decat document justificativ, care poate fi o simpla factura.

Intrati pe SEAP in catalogul de produse, printati inca doua oferte si cumparati online
Perioada de executie/ GBE... este vorba de durata contractului. Care este deja specificata in Fisa de date. Asta nu inteleg eu, in mod normal se subintelege ca GBE este pe perioada contractului. Pana acum nu am vazut Fise de date in care sa se specifice clar durata GBE.

V-a solicitat ANRMAP-ul aceasta precizare sau ati facut-o din proprie initiativa?
Răspuns la discuția Ord 34/achizitii publice
Ati trimis scrisoarea de garantie cu perioada prelungita dar ati omis sa trimiteti formularul de oferta cu valabilitatea ofertei modificata.... Este o greseala care va poate costa.

AC va poate respinge pentru ca nu ati raspuns complet la solicitarea de clarificari;
eu mi-as da repede seama de greseala si as contacta in timp util AC. Poate ca va va permite sa trimiteti si formularul de oferta .... in aceste cazuri, de greseli banale care va pot costa excluderea din procedura... trebuie sa comunicati cu AC. Poate ca veti da peste o comisie concilianta

Eu zic sa nu asteptati o noua solicitare de clarificari pentru ca aceasta poate nu va veni. Veti fi contactat doar cand se va trimite PV procedurii unde veti figura la rubrica ofertanti exclusi.
Sunteti pe aceleasi linii bugetare?
perioada de buna executie, vreti sa spuneti.
In consecinta, nu ati mentionat nicaieri durata contractului.
Vreti sa ne spuneti si noua cum ati rezolvat si cu cine? :)
Răspuns la discuția Selectie ziar pt publicitate?
Care este valoarea achizitiei?
Este vorba de o achizitie pe fonduri UE?

ART. 209
(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică în următoarele cazuri:
a) dacă au fost depuse numai oferte inacceptabile şi/sau neconforme;
b) dacă nu a fost depusă nicio ofertă sau dacă au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate din cauza modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/ori financiare;
c) dacă abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibilă încheierea contractului.

Dupa cum ati pus problema, cred ca va incadrati la art 209 litera c) - teza 2.

In legatura cu obligativitatea de informare a ofertantului, adaug erata la cele afirmate mai la deal : sunteti obligati sa informati ofertantul asupra stadiului procedurii, cf art 206 din OUG 34/2006.
ART. 206
(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare la rezultatul selecţiei, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică sau de încheiere a acordului-cadru, la admiterea într-un sistem de achiziţie dinamic, la rezultatul concursului de soluţii ori, după caz, la anularea
procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora, înăuntrul termenului prevăzut la art. 200
Nu inteleg intrebarea: la ce termen de garantie va referiti?

Cf OUG 34/2006, HG 925... garantia de buna executie se constituie in scopul asigurarii AC de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.
In momentul semnarii contractului, ofertantul castigator se prezinta cu garantia de buna executie care este efectiva din momentul semnarii contractului pana la PV de receptie a lucrarilor.

In termen de 14 zile de la semnarea PV de receptie a lucrarilor, AC restituie ofertantului 70% din GBE, restul de 30% fiind restituiti dupa expirarea termenului de garantie a lucrarii executate.

termenul minim legal pe care il pot pune acum fara a afecta procedura si fara a publica o erata
??? este dat de durata lucrarilor prevazuta in contract + actele aditionale eventuale.