avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1073 soluții astăzi
Forum Activitate Dalicos

Activitate Dalicos

Da acestea au fost modificate deoarece sa stabilit ca am lucrat prea mult.
Bună ziua , avem contract de muncă încheiat cu Primăria.
Da avem contract încheiat cu Primăria.

Cornel Vasile a scris:

Aveti c.i.m. sau alt tip de contract ?

Bună ziua lucrez ca PFI la un centru de vaccinare că asistent și în luna august am cumulat aproximativ 230 ore lucrate la program de 6 respectiv 12 ore pe zi. Într-o perioadă de 11 zile am lucrat câte 12 ore pe zi, fapt pentru care au fost tăiate la jumătate numărul de ore din aceea perioada , mai precis în momentul în care au fost duse pontajele la semnat. Este legal să se taie ore daca au fost lucrate? Specific faptul că nu mai lucrez in alta parte și în aceeași situație mai sunt și doctori și asistenți din același centru. Ce demersuri trebuiesc făcute având în vedere că pontajele au fost modificate și semnate ulterior, în mod abuziv de către șefa de personal și obligata să semneze - șefa de centru, cu diminuarea orelor. Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!
Buna ziua , am o intrebare , obisnuiesc sa parchez intr o parcare pe domeniul public situată în spatele blocului, parcare hasurata de primărie in urma cu 1 an, deci ok. In dreptul locului de parcare exista o construcție transformată în garaj cu portile spre locurile de parcare. Proprietarul de la casa cu garajul are dublu acces in curte, în primul rând pe o stradă principală iar acum mai nou și-a revendicat si aceasta iesire din curte, astfel se pierd 2 locuri de parcare din domeniul public. Am sesizat primaria , care mi-a comunicat că proprietarul garajului a obținut aviz in anul 2018. Va rog sa imi spuneti ce este de facut . Multumesc frumos!