avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1073 soluții astăzi
Forum Activitate Dalicos

Activitate Dalicos

Da acestea au fost modificate deoarece sa stabilit ca am lucrat prea mult.
Bună ziua , avem contract de muncă încheiat cu Primăria.
Da avem contract încheiat cu Primăria.

Cornel Vasile a scris:

Aveti c.i.m. sau alt tip de contract ?

Bună ziua lucrez ca PFI la un centru de vaccinare că asistent și în luna august am cumulat aproximativ 230 ore lucrate la program de 6 respectiv 12 ore pe zi. Într-o perioadă de 11 zile am lucrat câte 12 ore pe zi, fapt pentru care au fost tăiate la jumătate numărul de ore din aceea perioada , mai precis în momentul în care au fost duse pontajele la semnat. Este legal să se taie ore daca au fost lucrate? Specific faptul că nu mai lucrez in alta parte și în aceeași situație mai sunt și doctori și asistenți din același centru. Ce demersuri trebuiesc făcute având în vedere că pontajele au fost modificate și semnate ulterior, în mod abuziv de către șefa de personal și obligata să semneze - șefa de centru, cu diminuarea orelor. Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!
Buna ziua , am o intrebare , obisnuiesc sa parchez intr o parcare pe domeniul public situată în spatele blocului, parcare hasurata de primărie in urma cu 1 an, deci ok. In dreptul locului de parcare exista o construcție transformată în garaj cu portile spre locurile de parcare. Proprietarul de la casa cu garajul are dublu acces in curte, în primul rând pe o stradă principală iar acum mai nou și-a revendicat si aceasta iesire din curte, astfel se pierd 2 locuri de parcare din domeniul public. Am sesizat primaria , care mi-a comunicat că proprietarul garajului a obținut aviz in anul 2018. Va rog sa imi spuneti ce este de facut . Multumesc frumos!
Buna ziua . Am achiziționat un apartament care deține si un garaj. Termenul de eliberare a apartamentului a fost stabilit pentru data de 31 12.2017 iar al garajului în data de 31.01.2018. In data de 20.11.2017 fostul proprietar m a chemat sa imi dea cheia se la apartament si garaj el mutandu se la o altă adresa. La momentul eliberării apartamentului mi a comunicat că va veni după lucrurile din garaj la o data ulterioară recenta.Actualmente nu mai este grăbit să elibereze barajul fapt care pe mine mă încurcă în renovarea apartamentului cat si a garajului. Intrebarea mea este : 1 daca el a predat cheile la apartament si garaj se poate considera eliberare de proprietate. 2 Ce pot face după data de 31.01.2018 daca vechiul proprietar nu vine sa isi ridice bunurile .Va multumesc anticipat.
Stimata redactie
Doresc sa va cer sfatul in cazul unui contract, mai precis a unui contrasct incheiat de catre unchiul meu prin alianta David Tedor din com Sadu Jud Sibiu. Acesta a achizitionat o drujba de la firma DASILVA ROM SRL din mun Sibiu la data de 27.08.2007 platind pentru acest bun 2 rate .David Teodor a decedat in data de 02.11.2007 neavind mostenitori, sotie,bunuri mobile si imobile. in contractul incheiat intre el si RALFI IFN SA nu se stipuleaza niciunde ca in cazul decesului titularului ar fi obligat sa plateasaca o terta persoana restul creditului. Am sunat la firma creditoare RALFI IFN SA in ideea ca voi putea achita la zi acest credit (chiar daca EU nu aveam nici o datorie fata de firma respectiva ). Raspunsul acestei firme a fost acela ca nu pot plati la zi acest credit deoarece mai am de platit dobanda pentru inca 4 luni de zile chiar daca le-am explicat faptul ca vreau sa rezolv problema dar fara a plati dobinda pe 4 luni de zile in care oricum titularul nu mai exista pe un bun care la ora actuala nu stiu unde se afla. In contract este stipulat un comision de risc de 0,4% perceput lunar , fapt pentrui care am intrebat pe cei de la firma ce acopera acest comision la care ei au spus ca nu acopera decesul .