avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1946 soluții astăzi
Forum Activitate fuuuuuu

Activitate fuuuuuu

Buna ziua, am si eu o nelamurire.
Ce pasi necesari trebuie sa fac pentru a modifica (completa) activitatea la sediul social?
Mai precis, codul CAEN 8020 cu activitate la beneficiar trebuie acum sa treaca la sediul social.

Va multumesc anticipat.
Buna ziua, am mare nevoie de ajutor din partea dvs.

Vreau sa imi infiintez un PFA care sa contina codul CAEN 8020 pentru a ma licentia la politie si a monta sisteme de securitate in apartamente/vile.

Am BAC-ul, sunt student in anul 3 la facultate de inginerie si am absolvit cursul ARTS Tehnician sisteme de securitate pentru care am diploma de la ministerul muncii.

Pe site-ul politiei romane scrie clar si bold-uit ca licentierea firmelor si PFA-urilor se face numai avand codul CAEN 8020.

Am apelat la o firma "specializata" (specializata in luat banii si plimbat hartii, ca de profesionalism nu se pune problema) pentru a-mi infiinta PFA-ul, insa au primit un mare sut in fund de la registrul comertului, cu mesajul "nu se poate cod CAEN 8020 pe PFA".

Cum rezolv si eu problema asta? Ce texte de lege as putea sa le prezint celor de la registrul comertului pentru a le deschide ochii?

Ajutor.
Bună seara,
Am şi eu o problemă cu IFN.

Vreau să-mi fac PFA, apartamentul este luat cu credit, iar IFN îmi cere 500 RON pentru a-mi da aprobare.

Mi se pare mie sau miroase a taxă abuzivă?
Echipamentele sunt montate pe exteriorul vilei sale. Seriile camerelor sunt inscriptionate pe acestea si sunt prezente si in factura.
Eu am achizitionat echipamentele. Factura este pe firma mea, la mine in contabilitate.
Eu trebuia sa i le REFACTUREZ lui la semnarea unui contract, cu un alt pret mai mare, ca la orice vanzare. Cum nu s-a incheiat un contract pana in momentul de fata, bineinteles ca el nu a semnat nicio factura si nu a achitat niciun ban, in schimb beneficiaza de echipamente de 5 luni.