Nu e vorba ca nu le-am mai primit in ultimele zile , eu nu am mai primit newsletter-ul de aproape 1 luna. Ce pasi pot sa fac sa il primesc in continuare
Nu mai primesc newsletter-ul. Ce trebuie sa fac intrucat doresc foarte mult sa il primesc in continuare .
Casuta e-mail : mihaelafun@yahoo.com
Multumesc
Sunteti extraoridinari , prin intermediul d-voastra am gasit raspunsuri la o multime de intrebari care ma framantau de ani intregi .
Poate sa imi spuna cineva daca anul acesta mai pot adresa cerere pentru a beneficia de calitatea de consilier juridic definitiv , avand in vedere ca la data apariteti legii 514/2003 aveam calitatea de consilier juridic. Stiu ca este cam tarziu dar poate cineva care s-a mai confruntat cu aceasta poate sa imi rapunda . Please !
Ce acte trebuie depunse , si cum sau cu ce imi pot dovedi calitatea de consilier juridic pe care o aveam la data respectiva .
Sunt sigura ca este o solutie , legea mai are si scapari . Deci daca plec cu art. 55 lit. b dupa care cel putin 1 luna imi platesc eu singura contributile , concluzia ar fi ca la data intrarii in somaj nu mai conteaza temeiul legal al incetarii CIM ci contractul incheiat cu AJOFM-ul . Asta sa fie solutia ?
Da , am inteles . Insa doream sa gasesc o alta modalitate . Spre exemplu daca pot incheia acel contract pe 1 luna cu AJOFM -ul dupa plecarea din companie si avad in vedere vechime in munca nu as putea oarea sa intru in somaj
Va urmaresc de ceva vreme . Doresc si eu sa cunosc parerea d-voastra in urmatoarea problema. Am incetat activitatea din cadrul companiei cf. art. 55 lit. B Codul Muncii dupa 5 ani de activitate . Acum insa doresc sa beneficiez de somaj. As avea oare vreo sansa ? Cei de la HR mi-au comunicat ca pot sa beneficiez de somaj daca pentru cel putin 1 luna voi incheia un contract de plata contributie somaj cu AJOFM -ul . Este oare posibil ? Ce alte caii mi-ati putea sugera , pentru ca stiu ca legea arata calea dar poate fi si interpretata .
Multumesc :)
Doresc sa va prezint o speta destul de complexa din punctul meu de vedere intrucat legea lasa loc de interpretari si nu e explicita
Conform Legii 19/2000 in cazul in care un angajat solicita pensie anticipata angajatorul are obligatia de a mentine in activitate angajatul respectiv pana la data emiterii decizie de pensionare emise de Casa de Pensii ( lucru care in unele judete dureaza pana la 8 luni ) Ok. Insa daca angajatul nu doreste sa mai ramana in activitatea pana la data in care este emisa decizia, din diverse motive, eu , ca si angajator ce pot sa fac pentru a respecta prevederile legale . Trebuie sa mai avem in vedere ca potrivit legii 19/2000 pensia anticipata se pune in plata la data depunerii cereri dar nu inainte de incetarea calitatii de asigurat .
Doresc sa cunosc si pararea d-voastra