Buna ziua,
sunt contabila unei microintreprinderi ce se afla in urmatoarea situatie :
-la 31.12.2015,are cifra de afaceri peste 220.000 ron si pana atunci era neplatitoare de tva
-am depus decl.088 in luna ian 2016,incepand cu 01.02.2016 suntem luati in evidente la anaf ca platitori de tva si totodata ni s-a anulat inregistrarea in scopuri de tva, tot cu data de 01.02.2016(motivul fiind, ca admin mai are o firma unde platile erau facute cu intarziere)
-am facturat in continuare fara tva ....
-este corect cum am procedat, in caz contrar, va rog specificati ce am de facut ?!
multumesc frumos !
Buna ziua,
in cazul in care soldul unor clienti sau furnizori la finele anului este zero, firma are obligatia de a intocmi adresa cu specificarea rulajului anual ???
Am contract de prestari servicii, pana la jumatatea anului s-a facturat corect,lunar, de la jumatatea anului pana la sfarsit s-a facturat pe o singura factura ...Problema este ca la jumatatea anului noi am cerut rezilierea contractului, nu au inregistrat cererea,au facturat pentru per mai-noi 2015 in luna noi 2015, iar in ian 2016 au facturat dec 2015-ian 2016 .Au apelat la un avocat ptr recuperare solduri si vom avea o discutie,eu trebuie sa specific greselile lor.Va rog frumos sa ma ajutati.Multumesc !
Multumesc frumos pentru detalii, la data de 01.01.2013, a fost incheiat un contract civil (au existat niste discutii contradictorii legat de felul contractului agreat la vremea respectiva).Multumesc !
Ce tip de contract se incheie intre cenzor si asociatie de locatari incepand cu data de 01.2013, model de contract si actul care inceteaza raporturile intre cele doua parti. Multumesc
Este vorba de un cabinet medical inregistrat in ROI intrucat facem achizitii de medicamente din Ungaria si am depasit plafonul, prin urmare am fost nevoiti sa ne inregistram ca platitori de tva la extern.Factura reprezinta progr.antivirus si contine tva, cu toate astea eu cred ca trebuie sa platim din nou tva intrucat nu se regaseste niciunde trecut pe factura codul nostru de pltitor de tva, administratoarea nu a raportat niciunde ac.cod.
Buna seara,
administratorul firmei a achizitionat online un program antivirus, factura fiind in usd iar plata in eur.Intrbarile sunt :
1.inregistrez factura ca si prestare servici sau ca si achizitie?
2.factura are trecut numai link-ul, este in usd, fiind o multinationala are reprezentante in toata lumea, insa sediul central este la praga(ce are praga cu dolarii ???)
3.o inregistrez in declaratia 301,390, (ca achizitie sau prest servici) intracomunitara sau nu ?
multumesc anticipat !
:flowersblue: