avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1010 soluții astăzi
Forum Activitate luluc

Activitate luluc

Buna ziua,

1.cei care urmeaza cursurile unei scoli postliceala au reducere la calatoria cu trenul asa cum se intampla in cazul studentilor?

2. daca abandonezi cursurile unei scoli postliceala esti obligat sa anunti Casa de pensii pentru a nu mai primi pensia de urmas?
Daca ma inscriu la o scoala postliceala iar pe parcurs abandonez, trebuie sa anunt la Casa de Pensii ca am renuntat? Primesc pensie de urmas.
Buna ziua,

Acum doua saptamani m-am angajat. am dat doar copie dupa buletin si adeverinta ca sunt apta de munca. in rest nu am semnat nimic. vineri i-am anuntat ca plec. maine imi depun cererea. trebuie sa stau in ceva preaviz sau de marti sunt libera? multumesc!
buna ziua,

Iau pensie de urmas in valoare de 559 lei. Doresc sa ma angajez. Pot lua in paralel pensia si salariul sau trebuie sa renunt la una dintre ele? Mentionez ca in prezent sunt studenta. Daca se poate, aratati-mi si un articol de lege.
Răspuns la discuția mostenire, succesiune
Eu nu doresc sa fraieresc pe nimeni si nici nu tin cu dintii de acel apartament.Sunt foarte tanara si doresc sa stiu cum stau lucrurile pentru a imi face un viitor singura fara sa ma bazez pe acel loc.

Anul trecut am trecut printr-o situatie neplacuta. Apartamentul era in chirie, iar fratele meu cu noua prietena au vrut sa se mute acolo. Totul fara stirea mea. Eu am aflat in ultimul moment si nu am fost de acord pentru ca doreau sa faca renovari. Poveste lunga.. au plecat si acum sunt alti chiriasi.

De aceea doresc sa stiu ce pot face in eventualitatea in care renunta la partea ei.
Răspuns la discuția mostenire, succesiune
Alti mostenitori nu mai sunt. Ce pasi trebuie urmati pentru a face succesiunea si cat costa?Daca ea renunta la partea ei atunci ce trebuie facut?

Va multumesc pentru promtitudine!
Buna,