In urma cu 2 luni am introdus o cerere de chemare in judecata. Ca probatoriu am mentionat inscrisuri si proba cu martori (insa fara a mentiona numele si adresa acestora).
In aproximativ 2 saptamani primesc o adresa prin care mi se comunica obligatia de a timbra si de a indica martorii.
In termen legal am indeplinit obligatia de a timbra fara insa a mentiona si martorii. Nu i-am mentionat pt ca intre timp am hotarat sa renunt la aceasta proba si am considerat ca nementionandu-i voi fi decazut din dreptul de a mai propune aceasta proba.
Astazi observ pe portal ca cererea mi-a fost anulata.
Motivele nu le cunosc deoarece nu mi-a fost comunicata inca incheierea, insa banuiesc motivul a fost lipsa mentionarii martorilor.
Intrebarea mea este: In situatia prezentata se impunea anularea cererii sau decaderea?
Pe rolul unei instante se afla un proces( un parat si un reclamant)
Obiectul procesului il constituie suspendarea unui act administrativ.
La primul termen s-au formulat 4 cereri de interventie, care au fost comunicate partilor.
La al 2 lea termen au mai fost formulate alte 3 cereri de interventie, care de asemenea au fost comunicate partilor.
La al 3 lea termen aceeasi situatie.
Va urma al 4 lea termen si va interveni la fel, alte persoane.
Cererile de interventie sunt si principale si accesorii.
Interesul paratei si a anumitor intervenienti este acela de a tergiversa/ amana procesul pana la o anumita data.
Intrebarea mea este urmatoarea:
Exista vreo posibilitate de a stopa aceste cereri?
AFM trimite catre banca o adresa de infiintare a popririi , conform unui titlu executoriu 1. Societatea poprita introduce o contestatie la executare. Intre timp suma poprita este virata catre afm pe 20.05.2013.
Pe data de 23.05.2013 afm desfiinteaza titlul executoriu 1 iar prin intampinarea depusa pe 01.07. 2013 invoca exceptia lipsei de obiect a contestatiei pe motiv ca titlul executoriu a fost desfiintat.
Vi se pare intemeiata exceptia?
Mai mentionez ca societatea poprita a invocat prin contestatie prescriptia creantelor fiscale.
Va solicit opinia intr-o problema ce tine de dreptul fiscal.
In anul 2006 s-au depus cu intarziere declaratiile de mediu pentru anii 2002-2005 inclusiv, din care rezulta ca societatea are de platit o suma de 30 ron/luna reprezentand taxa de mediu.
Nelamurirea mea este daca termenul de prescriptie incepe sa curga de la momentul depunerii declaratiilor in 2006 sau curge pt fiecare luna separat ( de ex: pt luna 02.2002 scadenta este 25.03.2002 iar termenul curge de la 1 ianuarie 2003)
conflict de legi intre o hotarare de guvern si un ordin de ministru... care credeti ca e legea speciala si care e generala si care se aplica?
mai exact:
ordonanta 69/2012 ca se sanctioneaza prezentarea la control a documentelor emise de catre autoritatea competenta plastifiate sau in copie, sau in oricare alta forma decat cele in care au fost eliberate.
ordinul ministrului 980/2011 prevede ca: Suplimentarea cursei prevăzută la alin. (8) se va face cu respectarea graficului de circulaţie aferent licenţei de traseu, asigurându-se existenţa la bordul autobuzului a licenţei de traseu în copie, ştampilată şi semnată de către administratorul operatorului de transport, având înscris în mod expres:
hg 69/2012 modifica 27/2011.
980/2011 aproba normele metodologice privind transporturile rutiere.