avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 340 soluții astăzi
Forum Activitate weedmastersr

Activitate weedmastersr

Răspuns la discuția Inselatorie sau nu?
Am reusit sa rezolv in sensul ca am printat legea in care zice ca masinile nu mai trebuiesc inscrise fiscal de firmele care le vand in masa ca marfa impreuna cu raspunsul domnului contabil de mai sus si m-am dus cu ele din nou la doamna de la taxe. Am sustinut ca acestea le-am primit de la fisc si ca ei spun ca trebuie neaparat sa-mi ia masina in evidenta. Am insistat pana s-a intimidat doamna de la taxe si mi-a luat masina fara niciun fiscal.

Deci doar prin putin bluf si intimidare a mers. Altfel nu rezolvi nimic cu functionarii publici in tara asta. Va sfatuiesc sa scoateti legea la imprimanta si sa le-o puneti in fata si sa-i bateti la cap pana respecta legea pentru ca e absurd sa astepte ca o firma care vinde zeci de masini intr-o luna sa o ia pe fiecare in evidenta la ei la primarie, din moment ce ele sunt marfa in stoc nu pentru uzul lor propriu.
Mi-ati dat niste sfaturi bune si clare si va multumesc pentru asta. Apreciez!
Buna ziua,

Urmeaza sa incep activitatea de dispecer pentru un prieten care are o duba de 3,5 tone si face transport pe comunitate cu ea. Eu sunt incepator in acest domeniu, doar acum incep sa invat si eu cum stau lucrurile. As avea cateva intrebari.

Facturile se trimit electronic beneficiarului transportului sau prin posta? Care este metoda de plata prin care se onoreaza facturile? CMR se poate trimite electronic? Momentan astea sunt dar sunt sigur ca voi avea si altele. Apreciez orice raspuns!
Răspuns la discuția Cum pot radia fiscal masina?
Va multumesc pentru raspuns! Am cateva nedumeriri. Autoritatea fiscala teritoriala este directia de taxe de la primarie sau fiscul? La primarie mi-au raspuns din scurt ca nu se poate cu nici o declaratie. Deci nu stiu cum as putea sa o conving pe doamna de acolo. Eventual daca puteti, sa-mi sugerati o lege care m-ar putea ajuta in sensul asta. Astept raspunsul dumneavoastra.
Buna ziua,

Am nevoie un sfat cu privire la cum as putea radia o masina. In urma cu cativa ani cand exista taxa de mediu am cumparat o masina doar cu contract si fiscal, fara sa o transcriu la politie. Cateva luni mai tarziu am vandut-o unui vecin fara nici un fel de acte. Dupa o vreme, acesta a vandut masina pe bucati la dezmembrari si a dat actele proprietarului pe care a fost inmatriculata, care a radiat-o de la politie.

Anul acesta am aflat ce s-a intamplat cu masina. As vrea sa o radiez fiscal. Problema este ca la primarie sunt refuzat. Doamna de acolo zice ca nu se poate numai cu certificatul de radiere de la politie. Acel certificat nu-l am deoarce e la proprietarul din acte de care nu mai pot da, fiind plecat din tara. Nu am datele lui de contact.

Pe site-ul politiei se poate verifica si masina apare radiata din circulatie. I-am aratat doamnei de la impozite si zice ca fara o dovada scrisa nu se poate scoate. Am facut o cerere scrisa in acest sens pentru o dovada cu privire la radiere la politie dar nu am primit niciun raspuns. La ce foloseste verificarea starii inmatricularii online daca celalalte institutii ale statului nu recunosc aceasta dovada?

Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat. Cum pot face sa radiez fiscal masina? Trebuie sa existe vreo alta modalitate dar eu nu ma pricep. Eventual cu vreo declaratie notariala sau alta dovada ca masina nu mai e folosita.
Nu conteaza cine era intrat in intersectie. Nu conteaza nici cum s-au incadrat masinile. Fiecare e liber sa intre si sa iasa pe ce banda doreste. Dumneavoastra ati intrat pe banda 1 care era libera. Camionul trebuia sa intre de pe banda 2 pe 1 ca sa paraseasca sensul giratoriu, cum a explicat si domnul Ciobanu.

Este clar vina camionului. Camionul cand isi paraseste banda de mers e obligat sa dea prioritatea celor de pe banda 1 pe care vrea sa intre. E foarte simplu. Cand treci de pe o banda pe alta, intotdeauna trebuie sa acorzi prioritate.

Daca nu avea vizibilitate, era problema lui. Nu e nici o cupla comuna nici vina dumneavoastra. Nu inteleg cum poate spune cineva altceva, mai ales cineva care pretinde a fii sofer profesionist.
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Domnule Demos, revin ca vad ca insistati cu nonsensuri venite clar de la cineva analfabet in ale masinilor. TUV respinge si pentru probleme minore gen un pivot uzat, un etrier blocat, un catalizator ce trebuie inlocuit, etc. Probleme care in Romania se rezolva foarte ieftin dar in Germania costa extrem de mult datorita preturilor mai mari atat la piese cat si in special la manopera.

Ce ma distreaza ca au ajuns asa snobi si plangaciosi romanii. Traim intr-o tara cu economie libera. Fiecare cumpara ce vrea. Asta inseamna o tara libera. In America in multe state nu exista nici inspectii tehnice si nici de noxe si nu crapa nimeni. Asta inseamna o tara libera. In Romania, in ciuda tuturor nonsensurilor venite din directia unor oameni ca tine carora le place sa-i tina statul de manuta in tot ceea ce fac, inca se mai poate circula legal cu masini mai vechi. Nu toti suntem asa fraieri sa ne lasam jecmaniti si sa cumparam o masina noua, o decizie luata doar de cei analfabeti financiar.

Nemtoaica a schimbat masina pentru ca nu are cunostinte de mecanica. La cel mai mic semn de probleme, o vinde ca are bani sa cumpere una mai noua. Nu vrea sa dea bani la mecanici. Eu am cunostinte de mecanica, pot face majoritatea reparatiilor eu singur, si pe cele pe care nu le pot face, am un prieten mecanic de toata increderea. Si va asigur, masina mea nu este un gunoi. Defapt, este superioara din toate punctele de vedere a unei Dacii Logan noua, si chiar unui model mai scump ca VW Golf si altele populare. Vine cu suspensie independenta multilink pe spate, frane pe disc la toate rotile, si un motor puternic pe benzina. Si consumul real nu e mare in comparatie cu masinile noi, fiind 7 l/100 km. La masinile noi cu motoare mici turbo pe benzina consumul mic e o minciuna. Este un Volvo de top care abia si-a facut rodajul la 280,000 de km. O masina de genul asta face 1 million lejer. Dovada este faptul ca de cand am luat-o, in 20,000 de km+, nu am investit in afara de consumabile decat 100 de lei pentru un termostat si 200 pentru o aripa noua (elementul cu rugina, nu la structura masinii). Am trecut ITP la RAR cu ea fara spaga.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Dom'le Demos,

NZO Auto nu a incercat niciodata sa sustina ca imaginile prezentate sunt a unor masini in stoc. Ei spun clar din start ca imaginile au doar caracter demonstrativ. Ei in mod normal nu tin masini in stoc. Aduc masini la comanda din Germania. Scrie clar si mare pe toate paginile lor si te informeaza din start ca sunt intermediari.

Nu vad care e problema. E exact ce am vrut eu. Eu nu am vrut sa ma deplasez eu in Germania dupa masina. Am vrut pe cineva care sa-mi aduca exact masina pe care o voiam eu. Modelul, motorizarea, echiparea, totul exact cum doresc. I-am contactat pe ei, ei si-au contactat oamenii din Germania care mi-au cautat o masina dupa plac. Au gasit ce cautam eu, au verificat-o tehnic si au adus-o in Romania.

In Romania firma a mai investit bani in masina sa o reconditioneze. Ei vand doar masini in buna stare de functionare. Firma e practic compusa dintr-un om aici in Romania. Un domn foarte de treaba. Sincer, de ajutor si isi tine promisiunile. Mi-e mi-a promis un lucru si acel lucru la livrat. Omul si-a construit o reputatie. Are deja sute de clienti multumiti. Nenumarate recenzii pozitive si doar una sau doua negative. Majoritatea clientilor ii atrage prin reputatia solida. Recent a fost aniversarea firmei unde fostii clienti au fost invitati si s-a oferit o masina cadou prin tombola la petrecere. Evident a castigat si din asta dar ideea e ca nu e o firma de samsari care iti vand masini rupte-n doua si se fac disparuti. Vinde doar masini in stare buna de functionare si asigura ajutor si consiliere in continuare.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
@Cyan N-are rost sa ma luati la misto. Masina era de la o femeie cu copiii. Era intretinuta bine dar avea TUV-ul expirat si in Germania trebuie investitii consistente ca sa treci inspectia tehnica. Mecanicii sunt foarte scumpi acolo si cer sume imense si pentru cele mai mici operatiuni. Niste cauciucuri de 6 ani vechime uzate nu fac 500 de Euro. Vad ca nu prea stiti mare lucru despre masini. Era o masina de 21 de ani vechime in care proprietara nu mai voia sa bage bani. Eu am vrut pentru ca sunt pasionat de masinile mai vechi. Masinile noi nu sunt la fel de fiabile. In afara de consumabile si mici reparatii estetice, nu a fost nevoie de mare lucru.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Acuma eu despre firma asta nu stiu nimic si nu pot sa va zic daca e teapa sau nu, dar va pot spune o experienta similara. In 2017 am cumparat de la o firma din Targu Mures numita NZO Auto o masina adusa din Germania cu suma de 1000 de Euro. Am avut dubii dar in cele din urma am platit-o integral in avans. Am primit masina asa cum am convenit. Masina era in stare buna de functionare, cum au promis. Totul a fost in regula. La fel si la mine au zis ca costa mai mult daca nu o platesc in avans. Au cerut asta pentru ca voi sa aibe garantia ca iau masina, indiferent daca imi mai place cand o vad sau nu, ca sa nu ramana cu ea pe stoc si sa le fie greu sa o vanda (era un model mai rar). La mine totul e decurs bine, asa cum ne-am inteles. La dumneavoastra nu stiu. Firma la care am apelat eu avea zeci de recenzii reala si am vorbit cu clientii si erau multumiti. Genul asta de achizitie e un fel de ruleta ruseasca. Poate fii teapa, sau poate fii real ce spun. Eu va sfatuiesc sa fiti extrem de precaut. Luati masuri legale pentru a va proteja interesele impreuna cu avocatul.