avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Activitate dragota

Activitate dragota

De Legea 71/2015 beneficiaza totii functionarii publici care stau blocati de ani buni pe fostele trepte 3 si 2 ale gradului superior sau si alte grade profesionale .
Am functionari publici care stau blocati de 5 ani pe treapta 2 si 3 pentru ca n-a existat procedura de trecere.
Toti citesc legile si le inteleg cum pot.
,, Nimeni nu este mai presus de lege ''
Legea nu este numai pentru parlamentari ci se refera la toate categoriile de functionari publici care stau blocati pe fostele trepte .

De Legea 71/2015,beneficiaza toti functionarii publici care au vechime pe gradul profesional de minim 3 ani(trebuie indeplinite conditiile de vechime pe gradul respectiv) si nu au putut promova datorita disparitiei treptelor si nu au putut trecere de la o treapta la alta ,cei pentru care nu exista procedura de trecere de la o treapta pe alta si au ramas pe fostele trepte 3 sau respectiv 2 .
Daca sunteti functionar public raportul de serviciu inceteaza conform art.99 lit.f din Legea 188/1999 r2 pe baza deciziei medicale .Institutia cand ia la cunostinta de decizia medicala,inceteaza raportul de serviciu.
Clasa I -studii superioare;
Clasa II-studii de scurta durata;
Clasa III-studii medii.
La grad profesional superior e necesar 9 ani in specialitatea studiilor pentru toate clasele .
Daca is studii superioare de lunga durata obligatoriu 9 ani in specialitatea studiilor pentru a ocupa postul de Consilier ,clasa I grad superior.
Vechimea in functia publica se calculeaza ca spor de vechime in munca dar ca si conditii de participare la concurs sau examen se ia strict vechimea in specialitatea studiilor .
8 ani pe clasa III si 6,5 ani pe studii superioare,clasa I .Mai aveti 2,5 ani pana puteti ocupa o functie de consilier clasa I grad superior.
Răspuns la discuția Dubla functie publica
Pastrati-va functia publica e mai de perspectiva.Acum aveti 800 lei dar mai tarziu se va modifica situatia,functia publica este sigura iar cand exista reducere de personal nu pot sa va lase pe dinafara va redistribuie pe alt post daca nu in alta localitate si tot aveti un serviciu.Nu puteti lucra in paralel in doua institutii deoarece nu puteti lucra mai mult de 40 de ore pe saptamana prin exceptie 48 de ore si in plus ar fi incompatibilitate .
Intr-o institutie publica nu poate fi vorba de angajare dupa pensionare atat timp cat legea de baza L 188/1999 r2 art 98 lit.d pentru functii publice si la personal contractual Legea 53/2003 art 56lit. c nu sunt modificate .Cred ca este vorba de alte institutii ale statului roman
E vorba ca pe acelasi CNP , Casa de Pensii gaseste persoana de doua ori si sesizeaza institutia.Au recuperat bani de la salariatii care au depus dosarul si au mai lucrat o luna doua darmite sa si lucreze sa primeasca si pensie.
Oamenii numai restituie banii primiti si asteapta sa-i plateasca cei care au gresit.Trebuie foarte mare atentie atata timp cat legile de baza nu sunt modificate.Cine greseste plateste.
Luati salariul de muncitor necalificat din grila din care va incadrati din OG 10/2008 pe care o inmultiti cu procentul de vechime si cu celelalte doua sporuri.Daca va iese suma sub salariul minim pe ec ii acordati salariul acestuia.
Salariile bugetarilor se stabilesc si acum dupa og 10/2008 .Dupa legea 284/2010 se trec doar clasele de salarizare si coeficientii dar inca nu suntem platiti la ora actuala dupa legea 284/2010.
Răspuns la discuția Dubla functie publica
In administratie posturile sunt de functie publica fiindca sunt in aparatul de specialitate al primarului iar la Casa de Cultura este personal contractual si probabil este post de contabil sau referent.Ocuparea posturilor contractuale se fac prin concurs in in baza hg 286/2011.
art.98 alin 1 lit d din Legea 188/1999 r2.
Răspuns la discuția Schimbare atributii fisa postului
Functionarul public la intrare in functia publica are un post si niste atributii pana ii inceteaza atributiile de serviciu,totul se evidentiaza intr-un dosar profesional.Orce modificare de post sau atributii se comunica in caz de reorganizare in urma aprobarii noii organigrame.
Fisa postului sau atributii in plus nu se dau sau se schimba la voia intamplarii.Totul se face dupa Legea 188/1999 r2.