Buna ziua. Revin cu o intrebare( sper ultima ). Am refacut actele de vanzare cumparare , am scos de la financiar de pe numele meu - insa el nu a mai inregistrat masina la el la financiar. Am inteles ca noul cumparator are termen de 30 de zile sa o inscrie pe numele lui. Daca nu o face eu ca si vanzator risc ceva ? Multumesc pt ajutor.
nu s-a completat in talon nimic iar ITP si RCA as putea sa il fac in continuare pe numele lui ( ar fi de accord) . Daca fac revanzarea ... el mai trebuie sa faca autenticitatea si tot restul ca si nou cumparator atata vreme cat la politie masina este inca autentificata pe numele lui ? el intelege ca a gresit si vrea sa indreptam greseala ( taxa este de peste 500 euro si nu convine nimanui sa o plateasca) dar sa gasim o cale sa nu ne ,, pagubim unul pe altul. Multumesc pt raspuns
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa gasesc o solutie potrivita pt o problema . Am achizitionat de la o ruda apropiata un autovehicul second hand destul de vechi( Ford escort an fabricatie 1993) . La negocierea verbala vanzatorul mi-a confirmat ca are taxa de mediu platita( l-am crezut pe cuvant pt ca imi este ruda apropiata) - am facut actele de vanzare cumparare - am fost la financiar si am pus masina pe numele meu si scos de pe numele lui - am platit impozitul pe restul anului pt autovehicul.Urma sa mergem si la autentificare + RAR dar ne trebuia adeverinta [pt taxa de mediu. Acum cand m-am dus la ANAF sa depun cererea pt vericarea platii taxei de mediu- casiera mi-a spus clar ca nu are taxa
platita si ca trebuie sa imi dea un formular sa merg la RAR sa fac ce trebuie de facut pe acolo...Intrebarea mea este se poate anula acel contract de vanzare cumparare? sau trebuie sa fac un altul de data asta eu ca vanzator ?#-o
Ruda de la care eu am cumparat acum o da la intors ca nu a stiut ca se plateste taxa de mediu si pt masina asta atata vreme cat ea era inscrisa din 1994 in Romania si asteapta si de la mine o propunere. pot circula cu ea asa inscrisa la financiar pe numele meu si la politie pe numele lui? si daca da in ce conditii
Multumesc pt intelegere si raspunsuri
Buna ziua
As vrea sa stiu su eu cum pot recupera o carte de munca in conditiile in care firrma la care am lucrat s-a desfiintat iar cei de la ITM imi spun ca pt asta imi trebuie o imputernicire de la firma sa imi pot cere asa ceva de la ei..(poate nu au avut chef de mine la data respectiva si m-au trimis la plimbare).Eu nu mai am cum sa iau legatura cu nicio persoana din cadru acelei firme ce s-a desfiintat de cel putin 6 - 7 ani . Pe mine ma intereseaza sa recuperez vechimea de pe aceea carte de munca . unde ma pot adresa si ce trebuie sa fac nu stiu.
Multumesc pt raspunsuri
[quo
Salut
asa au zis la inceput 1500 materiale pe scara de 4 et + parter si s-a ajuns la peste 3000 de scara ( blocul are 60 de apartamente )- materialele au fost de cea mai buna calitate . Pe cati zugravi ati vazut sa puna coltare la faianta cu silicon ? sau ca pune un coltar de aluminiu si dupa aceea vine cu faianta peste ? sau ca daca vrei reparatie unde el a executat prost lucrarea te mai costa - ca el a facut pe bani putini inainte...
Buna ziua
am si eu o problema cu asociatia de locatari unde lucuiesc - mai exact cu cei care administraza blocul . Povestea suna cam asa : S-au strans semnaturi pt a se executa lucrari de zugraveala a scarilor .Pe tabelul respectiv semnai daca erai de acord sau nu - nu si o suma estimativa a costului - suma era undeva la 180 de aparament ca manopera si materilale cam 1500 de scara . Au adus dupa aceea o ,,echipa de zugravi''( nu cred ca au o diploma in acest domeniu ) - - costurile la materiale s-au dublat - iar pe alocuri zugraveala este jalnica. Am anuntat presedintele blocului sa vina sa se faca reparatie pe unde zugraveala arata ,, jalnic" iar acesta imi spune ca la momentul respectiv nu era lumina pe hol si au facut si baieti cat de bine au putut sa vada - ca daca vreau sa se repare sa mai dau alti bani.. Unde pot reclama conducerea acsociatiei ca nu isi face treaba ?Exsista vreo autoritate care sa controleze aceste lucrari ?
Buna ziua
chiar nu poate da nimeni niciun raspuns la aceasta intrebare ? - Care sunt criterile de atribuire ca titular unui astfel de apartament daca titularul a decedat iar cei inscrisi in contract nu cad la intelegere care dintre ei sa preia acest titlu .
Multumesc pt intelegere
Buna ziua
Poate am mai fost deschis subiectul dar nu am gasit eu imi cer scuze
Intrebarea mea ar fi urmatoarea - care sunt criterile de atribuire ca titular unui astfel de apartament daca titularul a decedat iar cei inscrisi in contract nu cad la intelegere care dintre ei sa preia acest titlu . In contract sunt 6 persoane in total(titularull + inca 5 dintre care si un minor)am ramas eu cu familia mea am reprezenta 3 (sot- sotie + minor) si mai raman inca 2 surori care sunt inscrise in contract
Multumesc pt intelegere