Buna! Va rog sa ma lamuriti in urmatoarea situatie.
sunt un SRL (cu o cifra de afaceri de 14000/an) si nu am completat decat intru-un an de-a lungul timpului acel formular catre primaria locala cu "Taxe Biserica,fatade,sport", asta era prin 2006, am platit atunci , suma cuvenita apoi in urmatorul an eu nu am mai depus acea declaratie pentru ca nu mai avem aceasta posibilitate financiar sa achit acei bani dar mi-a venit impunerea din oficiu, pe care am achitat-o. In urmatorul an a venit din nou alta impunere chiar daca eu nu am depus vreun document si nu am mai achitat-o.
In 2012 mi-a venit o Executare silita pe care nu am achitat-o si nici nu au avut de unde sa o retina , acum vine din nou cu osuma majorata si cu somatie .
Va rog sfatuiti-ma ce sa fac ?
Cata vreme eu nu am depus o declaratie ca sa creez acea obligatie de plata mi se pare ca nu sunt obligat sa-i dau , si nici nu am de unde .
Buna ziua!
va rog sa ma ajutati cu un raspuns .
vreau sa obtin autorizatie de constructie pentru ridicarea unei locuinte P+M , in mediul rural .Arhitectul mi-a intocmit proiectul care contine:
a)piese scrise;
-anexa la cererea pt emiterea autorizatiei de construire;
-memoriu justificativ arhitectura;
-memoriu justificativ structura;
-deviz general.
b) piese desenate:
-incadrare in zona
-plan de situatie
-plan parter
-plan mansarda
-fatade
-plan invelitoare
-plan fundatie
-detaliu fundatiezid exterior si interior
-detalii sarpanta 1-2
De la primaria comunei spune ca este strict nececesar si:
- Studiul geotehnic,
-planse desenate cu instalatia electrica si sanitara
Acum vin cu intrebarea aceste documente sunt obligatorii sau nu ?
Se poate elibera AC cu aceste documente pe care vi le-am prezentat la care trebuie sa mai obtin avize de la -mediu, electrica apa?
in speranta unui raspuns va multumesc anticipat !
Buna ziua !
sunt un SRL cu o cifra de afaceri foarte mica, am intocmit bilantul pentru 2011-formular 10;20;30;40 . Am validat situatiile precizate , am listat notele si toate declaratiile dar nu am posibilitatea sa le scanez si sa le arhivez.
Precizez ca am depus aceste situatii la ghiseu dar mi s-a spus ca nu se vor lua in considerare cata vreme nu am pe CD si acea arhiva zip . Am primit numar de inregistrare de la ghiseu .
In acest caz cum pot sa verific pe portalul ANAF daca a fost preluat bilantul sau nu .
Si de asemeni vreau sa-mi spuneti daca am depus la ghiseu este obligatorie acea arhiva zip?
Va multumesc si astept sa ma lamuriti .
Buna ziua!
tatal meu in varsta de 86 ani a pierdut titlu de propietate original in mai 2011
este din judetul Iasi,.
Intrebarea mea este unde ar trebui sa mearga pentru duplicat si ce demersuri trebuie sa faca?
Multumesc !
Buna ziua!
am urmatoarea situatie:la 30aprilie 2010,am intrat in somaj timp de 12 luni.A incetat somajul la data de 30aprilie 2011.
am gasit loc de munca cu perioada determinata 5 luni sa ma angajez incepand din data de 10iunie 2011.
Acum doresc sa stiu daca pot beneficia de somaj conform noului cod al muncii?
Va multumesc!
am urmatoarea situatie:
trim 1.=pierdere , declarat in D100-imp minim -550 -platit 550
trim 2=datorat 84, declarat in D100-imp minim -550- platit 550
trim 3.=pierdere, declarat in D100-imp minim -550 -platit 550
trim 4. impozit profit(01.10-31.12) =63
nu am depus D 100 pe trim.4 , vreau sa inchei la 25.02.2011
In D101 (01.01-30.09.) an fisc. 1 - rand 39=1097
In D101 an fisc.2(01.10-31.12)-pe rand 38 trebuie sa pun pierderea de1097 ?
mentionez ca la 31.12.2010 am in cont 691= sold D =63
va rog sa ma ajutati ca nu mai reusesc sa ies la capat
Multumesc!
va rog sa ma ajutati cu un raspuns urgent in urmatorul context:
sunt clauza la banca pentru o persoana care a decedat si am mers sa scot banii ce ii avea depusi pentru ai face de randuiala . de la banca a spus ca trebuie sa merg la notar . la notar zice ca tre sa dezbat succesiunea. eu sunt o persoana fara grad de rudenie . decedata are un fiu care nu a ingrijit-o si nici nu s-a ocupat de inmormantare
Ce pot sa fac sa scot banii repectivi?