avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 510 soluții astăzi
Forum Activitate silviasil

Activitate silviasil

sunt studenta....pensia este de 350 de lei... legea nu mai este in vigoare? sau nu pot pierde pensia:D va multumesc!
Discuție cadastru
buna ziua, problema este urmatoarea: cineva are intre doua curti un drum. acest drum intra in terenul uneia dintre curti ducand la micsorarea terenului.exista titlu de proprietate dar terenul este mult mai mic decat in act. in urma acestor probleme,primaria nu le.a eliberat cadastru celor doua curti dar celui cu drumul da. legal pot face ceva chiar daca acesta are deja cadastru facut pe teren si drum? :(
Buna ziua. pot pierde pensia de urmas daca sunt angajata? lucrez cu jumatate de ora ,venitul realizat este de 500 de lei brut.:rtfm: mai este in vigoare legea in care nu trebuie sa depasesti 1/4 din venitul mediu brut pe economie ? multumesc!
Răspuns la discuția Problema in mostenire
va multumesc!
Răspuns la discuția Pensie de urmas dupa casatorie
va multumesc!
pierzi pensia de urmas daca te casatoresti? sunt inca studenta..
buna seara: bunica mea a avut un teren in urma decesului copiii au renuntat la acest teren in favoarea mamei mele dar.... inafara de 2 matusi care nu s.au prezentat la acceptarea mostenirii si nici la renuntare. mama mea acum 3 ani a decedat...iar in urma ei am ramas unic mostenitor. vreau sa fac succesiunea dupa mama dar imi este frica ca cele doua matusi la un moment dat vor dorii acel teren...la care nu s.au prezentat. nu stiu nici daca acestea au fost citate de catre notar. pot ataca succesiunea mea dupa urma mamei daca au trecut si 3 ani? mama a ridicat o casa pe acel teren si imi este frica ca acestea sa nu doresca vinderea terenului...:(

:sorry::((
pot fi invinuita de acte false daca fac succesiunea dupa mama?

va multumesc