Buna ziua,
Am avut un contract de telefonie mobila care a expirat de cativa ani, dar care s-a prelungit tacit.
Conditia rezilierii in acest caz este ca eu sa notific compania respectiva cu 30 de zile inainte in scris prin recomandata cu confirmare de primire.
Intre timp, a survenit o neconcordanta in sistemul companiei de facturare a apelurilor din abonamentul meu in lunile iulie si august, motiv pentru care a trebuit sa comunic cu reprezentantii ei prin intermediul unei interfete online.
Desi mi s-a promis corectarea facturilor, am constatat ca exista in continuare 3 solduri diferite in evidentele companiei (pe factura electronica, in contul meu din internet si in SMS-urile de notificare). Am sunat, mi s-a confirmat ca totul e in regula, dar peste 2 zile mi s-a suspendat serviciul telefonic.
Am revenit cu reclamatie referitor la suspendare, iar aceasta mi-a fost prelucrata in aproape o luna (
timp in care abonamentul meu si inca unul au ramas suspendate).
In cele din urma, am primit un apel in care se oferea o corectura a soldului, la care am cerut si scaderea valorii proportionale a abonamentului suspendat abuziv, total pe care l-am achitat cateva zile mai tarziu. Atunci am solicitat un punct de vedere in scris din partea Companiei, legat de soldul meu si de ultimele obligatii ale mele.
In aceeasi zi am comunicat in scris prin interfata online dorinta mea de a rezilia contractul, fiindca am fost supus unui abuz, fapt dovedit si de Codul consumului si de legea Orban privind clauzele abuzive din contractele de prestari servicii.
In 8 zile se implineste termenul legal de raspuns de 30 de zile si nu am inca niciun raspuns.
In contract se indica>
Prezentul contract poate inceta prin denuntare unilaterala din partea Clientului la expirarea perioadei mentionate in oferta comerciala care a stat la baza incheierii contractului, cu acordarea unui preaviz de minim 30 de zile, prin scrisoare recomandata cu dovada de primire si cu conditia achitarii tuturor datoriilor catre Companie
.
Alftel spus, am nevoie ca un contabil de acolo sa clarifice situatia odata pentru totdeauna.
Acest lucru nu se va intampla decat peste luni de zile din cauza sistemului si a vitezei extrem de incete de prelucrare.
1. Intrebarea este
ce cai juridice am la dispozitie ca sa determin compania sa rectifice repede situatia pentru ca eu sa pot rezilia, in fine, contractul si sa nu mai achit cateva luni de abonament inutil?
2. Am obtinut de-a lungul perioadei contractuale beneficii sub forma de puncte care, pana la un moment dat, puteau fi compensate cu bani la plata facturii. Totusi, compania a modificat conditiile de acordare a punctelor, eliminand posibilitatea compensarii lor in bani, oferind doar reducere la achizitia unor produse. Nu am nevoie de niciun produs.
Ele sunt beneficii obtinute prin faptul ca am achitat factura mereu la timp si mi se cuvin. La ce temei juridic pot apela ca sa obtin o compensatie?
3. Sub ce forma trebuie trimise solicitarile oficiale catre un agent economic? Este mesajul meu din interfata online echivalat cu o scrisoare oficiala?
Va multumesc mult!