avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 542 soluții astăzi
Forum Activitate nelu33

Activitate nelu33

Buna seara, va rog frumos sa ma ajutati cu privire la o problema : cu aproximativ un an am cumparat 2 autovehicole la o licitatie publica , starea lor nu era buna, dar pretul era bun, de fier vechi. am facut factura si un proces verbal de adjudecare, eu nu le-am inscris nicaieri, leam dezasamblat, societatea era in faliment de la care am cumparat , eu fiind pers. fizica, acum dupa cca un an, am primit notificare de la un lichidator judiciar, cabinet individual de practician in insolventa, sa fac dovada radierii autovehicolelor pe care le-am cumparat. Eu trebuie sa le radiez ? daca nu le inmatriculez ( ca nu mai am ce, sunt la fier vechi) ce obligatii imi revin mie ? stimabilul avocat ma pune pe mine sa le radiez, este corect ? multumesc anticipat.
sunt student , universitatea a organizat un concurs in afara tarii si ne-a intrebat o prof. care dorim sa mergem ca ne da si niste bani de drum ne ia bilete de avion universitatea etc..., la inceput am optat si eu in conditiile de la inceput (verbal am acceptat), apoi s-a razgandit profesoara ca nu ne mai da bani de mancare si cazare si nu am mai dorit sa merg,nu a facut tabele , nu am semnat nimictotul verbal, in schimb ea intre timp a comandat biletele de avion. problema mea este ca universitatea ma pune sa platesc biletul de avion care este in valoare de 2000 lei, este corect sa platesc eu ? e un abuz asupra mea ??, rog din suflet un raspuns, ca am o doua instiintari de plata in care imi spune ca ma da in judecata sa ma execute sa recupereze prejudiciu. multumesc anticipat.:sorry: