Daca evenimentul s-a petrecut in Municipiul Bucuresti,exista incheiat un acord intre municipalitatea si firmele de ridicare autoturisme
Totodata,exista si o hotarare definitiva si irevocabila a instantei de judecata ,care dispune ca ridicarea autoturismelor ,este netemeinica si nelegala
Am sa fiu mai explicita, cu scuze ca postarea de mai devreme am facut-o in graba si nici redactarea nu a fost cea mai fericita.
Deci, suntem in situatia in care patronatul motivand lipsa bugetului aprobat nu are pe ce sa negocieze noul CCM care expira la 01.03.2010. Sindicatul dupa indelungi consultari a ajuns la concluzia ca este mai bine sa ramanem pe CIM-uri. Practic este un soi de forma de protest deoarece suntem o..."tagma" care nu are voie sa faca greva sau alte forme de protest. Astfel putem , zic cei din sindicat, ca fortam mana patronatului sa faca reducerile de personal (balast) care chiar nu au ce cauta. Regia la acre lucrez are cam 5-6 angajati suprastructura la fiecare "muncitor-producator" daca imi este permis sa spun asa. Adica cu alte cuvinte ar fi o modalitate la marginea legalitatii sa fortam mana sefilor sa mai subtieze din personalul pile-relatii-caldurica.
Cam asa stau lucrurile! Ma intereseaza din punct de vedere Codul Muncii si legislatiei din acest domeniu, daca este OK, si care ar fi consecintele (pro si contra). Intreb asta pentru ca nimeni nu da o explicatie clara concisa si de bun simt, care sa ma acopere in decizi ce trebuie s-o iau.
Va multumesc pentru rabdre si interes.
Hanuka
@Hanuka, doresc sa va spun cateva lucruri practice:
-cu prima ocazie, proprietara sa intocmeasca o procura in care sa va desemneze ca reprezentant al proprietarului in vederea administrarii apartamentului in cauza; acest document se poate intocmi simplu in fata presedintelui as. de proprietari, se inregistreaza, avand grija sa va pastrati un exemplar; daca reprezentantii asociatiei sunt mai scrupulosi, s-ar putea sa va puna in situatia intocmirii acelei procuri prin notariat; cu acest document puteti participa chiar si la lucrarile AG, practic aveti toate drepturile unui proprietar autentic in ceea ce priveste administrarea apartamentului, drepturi si obligatii;
- faza ca acel apartament este trecut in mod obligatoriu cu 1 persoana este ilegala; dupa obtinerea procurii despre care vorbeam, mergeti la sediul asociatiei cu o cerere (eventual in dublu exemplar) prin care explicati ca in apartamentul respectiv nu locuieste nimeni astfel incat apartamentul sa nu mai figureze cu persoane prezente pentru care se calculeaza cheltuieli specifice pentru nr. de persoane; atunci cand proprietarul vine in tara sa aiba grija sa treaca la intretinere cele 2 pers., chiar daca sederea este sub 15 zile, in asa fel incat sa nu mai fie discutii;
- asa cum spunea dl. consilier Sorin Susca mai sus cu privire la cheltuielile asociatiei, sunt cheltuieli pe care proprietarul trebuie sa le achite, chiar daca efectiv nu locuieste in apt.; avand in vedere cheltuiala de aproape 500 lei pe care ati achitat-o, banuiesc ca aici este inclusa si incalzirea, asa ca...;
- probleme cu matematica... banuiesc ca a fost o mica scapare; se intampla si la case mai mari si nu cred ca este o practica curenta, oricum mai "testati terenul" si daca se repeta, aveti destule mijloace sa ripostati;
Cu stima, Adam Grecu
Buna ziua.In ceea ce priveste verificarea activitatii asociatiei art. 55. din Legea nr.230/2007 prevede:
Consiliile locale, cu sprijinul aparatului propriu alconsiliilor judeţene, respectiv al Consiliului General al
Municipiului Bucureşti, exercită controlul asupra activităţii financiar-contabile din cadrul asociaţiilor de proprietari, din oficiu
sau la solicitarea unuia sau mai multor membri ai asociaţiei de proprietari.