Sunt aproape 2 ani de cand am facut plangere penala impotriva fostului angajator care s-a comportat abuziv refuzand sa execute o hotarare judecatoreasca in favoarea mea,mintind ca nu a emis anumite acte care au fost descoperite ulterior,falsificand inscrisuri,etc.....Organele abilitate sa solutioneze problema bat pasul pe loc.Dupa parerea mea se trage de timp asteptandu-se clasarea cauzei.
Oare mai functioneaza JUSTITIA in Romania???
Asa este.Nu am precizat despre ce acte este vorba...Nu sunt avocat ci inginer.Pana in anul 2010 am lucrat ca inginer la un mare furnizor de energie electrica si termica cu sediul in Bucuresti si cu 3 sucursale(companie de stat).In aprilie 2010 a venit o concediere colectiva in baza unei hotarari guvernamentale(HG 95/2010),a AGA(adunarea generala a actionarilor) si al unui articol din CCM(contractul colectiv de munca):"unitatea isi reduce persoanlul ca urmare a reorganizarii" M-au trecut si pe mine in pe listele cu personal "excedentar".Dupa concediere i-am actionat in judecata iar in timpul procesului nu au vrut sa aduca statele nominale de functiuni ale personalului TESA din toate sucursalele plus sediul executiv unde eu banuiam ca existau posturi libere pe care m-ar fi putut redistribui evitand astfel concedierea.Prin acea Decizie pe Contencios Administrativ si Fiscal instanta i-a obligat sa aduca statele nominale de functiuni din sediul executiv,dar nu au vrut sa o execute motivand ca "nu am emis acele acte pentru ca nu aveam nici o obligatie legala in acest sens" ulterior au introdus si o revizuire impotriva acelei decizii(ramasa definitiva si irevocabila) care le-a fost respinsa.Abia dupa ce am constituit dosar de executare prin executor judecatoresc de teama unei amenzi au adus acelea acte trunchiat dupa parerea mea(desi au stampila de "conform cu originalul")Acele acte le-au adus abia dupa 2 ani desi eu am facut multe notificari in acest sens inca de la pronuntarea deciziei.Dupa parearea mea e vorba clar de neexecutare de hotarar