Multumesc celor care au raspuns dar, nu-mi e clar cum as putea sa rezolv problema, din mai multe motive:
1).Exista doua tipuri de contract, unul intre furnizor si consumator,si unul intre asociatia de locatari si consumator, iar furnizorul si asociatia de locatari, nu respecta multe parti din contract.(legea trebuie respectata doar de consumator ?)
2).De ce nu se impart pierderile, la locatarii care nu dau voie in apartament (ar trebui facuta o lege speciala pe acest segment).
3).Au aparut apometrele cu citire de la distanta, care ar trebui sa rezolve problema, si conform contractului, costul,ar trebui sa fie suportat de furnizor.
[ link extern ]
4).Institutia A.N.P.C nu are nimic de spus cand consumatorii "de buna credinta", sunt furati de furnizori, in cardasie cu reprezentantii asociatiilor de locatari .
5).De ce trebuie sa suporte doar consumatorul, pierderile sau "diferentele" care sunt inregistrate . Furnizorul nu-si asuma nimic?
PS. As putea sa continui dar, doleantele mele si ale multor consumatori, nu vor avea un raspuns care sa multumeasca.