Bună!
Am trimis și eu o cerere de rezervare a denumirii pentru o asociatie.
Am primit răspuns din partea MJ cum că denumirea este doar în engleză și trebuie inclusă în denumire și traducerea în limba română.
Cum să procedez, să transmit o nouă cerere cu denumirea rectificată conform solicitării și să atașez o copie de pe chitanță? Chitanța în original a fost trimis cu cererea inițială.
Mulțumesc anticipat pentru răspuns!
O societate comercială care oferă cu titlu de chirie o suprafață de aprox. 20 mp unei asociatii, poate oferi acestei asociatii cu titlu de sponsorizare sume de bani?
Precizez faptul că cele două entități au persoane diferite în conducerea lor.
Mulțumesc anticipat pentru răspunsul oferit.
În cazul retragerii unui asociat dintr-un SRL este necesară încheierea unui contract de cesiune cu celălalt asociat?
Ce trebuie să conțină Hotărârea AGA prin care se convine de comun acord retragrea unui asociat?
Mulțumesc frumos anticipat pentru răspuns.
Am o spetii dindomeniul achizitiilor publice:
Daca autoritatea solicita ofertantului sa inlocuieasca un specialist necesar nominalizat cu altul se considera modificarea ofertei sau nu?
Precizez ca totul se intampla pe parrcursul evaluarii ofertelor, si notivul este unul de incompatibilitate și nu unul referitor la nivelul de pregatire sau indeplinirea vreunei cerinte.
Societatea noastră a executat o lucrare la solicitarea UAT..... .
După finalizarea lucrărilor UAT nu a întocmit nici un document justificativ (contract etc.). Practic avem un deviz care însă nu este semnat de UAT...
UAT recunoaște verbal execuția lucrărilor dar nu face nici un pas pentru a rezolva cu decontarea lucrărilor.
Am decis să dăm în judecată UAT în contencios administrativ și să cerem expertiză
Întrebarea mea este dacă pot merge pe noul cod administrativ și care ar fi pașii de urmat după noile reguli. (mă refer la parcurgerea unei eventuale proceduri prealabile etc.)
Am formulat o contestatie pe care am inaintat-o la autoritatea contractanta si la CNSC chiar in ziua in care au intrat in vigoare prevederile OUG nr. 45/ 2018, adica in data de 4 iunie.
CNSC printr-o adresa imi solicita constituirea unei cautiuni.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
- mai pot constitui cautiunea daca n-am facut-o in termenul de contestare si n-am depus recipisa odata cu contestatia?
- pot pierde cautiunea daca se va respinge contestatia, in ce conditii o pot pierde?
Suntem o firma care activeaza in domeniul constructiilor si instalatiilor.
Ce responsabilitati concrete avem pentru respectarea noii legislatii privind protejarea datelor cu caracter personal?
Ce documente concrete trebuie sa intocmim?