avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 746 soluții astăzi
Forum Activitate cerneamihaita

Activitate cerneamihaita

Discuție PENSIE
am vazut un articol despre modificarea Legii Pensiilor .
- lucrez ca inspector vamal intr-o vama de frontiera si datorita conditiilor de lucru primim un spor de conditii deosebite ( impozitabil binenteles). ce inseamna conditii deosebite : lucram pe pista in aer liber intr-o zona cu curenti permanenti , indiferent de perioada anului, la temperaturi de la -20 grade la +42 grade. Din aceste motive m-am ales cu mai multe probleme de sanatate pentru care am acte medicale.Vîrsta la care mă pot pensiona este de 65 ani.
Pe de altă parte colegii nostri de la Politia de Frontiera lucreaza in aceleasi conditii de mediu dar d-lor stau intr-o toneta ,deci nu in frig sau la caldura. Cu toate acestea ei au voie sa se pensioneze dupa virsta de 50 de ani , cu conditia sa aibe minim 15 ani de " cascheta ".
Întrebarea mea este urmatoarea:
Ce am putea face pentru a obtine si noi o reducere a vîrstei de pensionare ?
Vă mulţumesc !
ce
Răspuns la discuția Pensie alimentara neplatita
ce parere aveti cu privire la decaderea din drepturi ? avem vreo sansa , in conditiile in care ,repet , tatal biologic nu-si cunoaste copilul , nevazindu-l de 14 ani , adica exact virsta minorului ?
Răspuns la discuția Pensie alimentara neplatita
din pacate nu ai ce sa executi la acest individ. nu are nimic pe numele lui. munceste in germania si nu stim unde . dati-mi oidee , va rog !