avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 525 soluții astăzi
Forum Activitate Argi76

Activitate Argi76

Răspuns la discuția Hartuire la locul de munca
bun, ma duc la politie si ce sa fac sa spun ce imi face ?
buna ziua , am o intrebare ,eu lucrez ca si casier la o asociatie ,de curind o clienta si-a exprimat doleanta ca ar vrea dinsa sa imi ia locul ca poate si ea sa faca ce pot eu ,si ca are si facultate ,de drept. a fost refuzata de presedintele asociatiei ,si de atunci nu ma lasa sa-mi exercit meseria in bune conditii.
a facut plingeri la politie ca fur si am gestiune frauduloasa ,vine la sediu face scandal din orice imi cere mereu acte ,facturi in copie merge la oameni si le spune numai minciuni despre mine ,mi-a introdus in iala usi scobitorii sa nu pot intra in sediu ,a minzit usa cu excremente ,de cite ori ma vede pe strada striga dupa mine ca iam furat bani s.a. Va rog sa ma invatati unde trebue sa fac o sesizare ,sa o potolesc ,nu stiu unde se incadreaza aceste fapte,va multumesc.
Răspuns la discuția chirias cu procura.
da ,multumesc de sfat .
Răspuns la discuția chirias cu procura.
in procura scrie ca poate sa ceara ce act vrea dinsa , decite ori solicita dar nu e insemnata de mama ei ,nu cred ca s-a dus la notar cu ea ,ca e batrana. e legal?
da asa e ,din pacate mai sunt indivizi ca acesta#-o
Răspuns la discuția chirias cu procura.
dar acte din asociatie poate cere? ,mentionez ca are inputernicire prin notar.
Răspuns la discuția Lucrare la negru
asociatia de proprietari sa folosit de fondul de reparatii sa plateasca 3pers.sa faca curatenie la subsol s-a facut proces verbal si atat.
Dacă s-a făcut o lucrare la negru, cât e amenda?
Răspuns la discuția Lucrare curatenie subsol
da stiu , dar o doamna curioasa care vrea actele si a facut plingere la politie .