avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1472 soluții astăzi
Forum Activitate convlad

Activitate convlad

Mulțumesc pentru informații. Dețin respectivul e-mail de aproape 15 ani și pot spune cu certitudine că pierderea datelor din e-mail nu mi se datorează. După cum am menționat și anterior, chiar dacă ștergeam mail-ul, acesta trebuia să se regăsească în folderul cu „Deleted”, folder pe care eu nu-l golesc niciodată, acesta golindu-se automat după o anumită perioadă extinsă de timp. Chiar și așa, respectivul folder, are în josul paginii o opțiune care se intitulează așa: „Recover deleted messages” și se referă la mesajele șterse permanent. Acționarea opțiunii nu relevă nimic.
Mai mult decât atât în căsuța de căutare, dacă introduc denumirea producătorului, îmi apare ca autofill, așa: nume.prenume@producător.ro, acesta fiind adresa de e-mail de la care eu am primit procesul verbal. Însă căutarea propriu-zisă, de asemenea nu evidențiază nimic.
Eu am cântărit bine faptele și am încercat, pe cât posibil, să nu arăt direct cu degetul, de aceea am și folosit sintagma „consider”. În continuare consider că respectivul e-mail nu s-a evaporat ca prin minune. De altfel, este singurul care îmi lipsește și pe care l-am avut timp de o săptămână, dar al cărui atașament nu am avut inspirația de a-l salva în calculator.
Este o idee coerentă, fără îndoială, dar am avut grijă să dau o resetare generală a telefonului înainte de a-l trimite, care, zic eu, a șters toate conturile personale de pe telefon.


Pe Hotmail există posibilitatea de „recover deleted messages”, în cazul ștergerii permanente, dar accesarea ei nu a returnat e-mail-ul dorit. Am trimis încă de vineri un e-mail producătorului, dar văd că întârzie să răspundă. Mâine încerc din nou.


Interventie moderator:va rog sa nu postati consecutiv daca va aflati in interiorul celor 30 de minute in care puteti edita ultimul raspuns. Multumesc pentru intelegere
Mulțumesc pentru informații. Respectivul e-mail îl folosesc și pentru a mă loga pe contul on-line de la compania de telefonie mobila. M-am gândit că nu poate fi atât de greu să spargi o parolă de e-mail, indiferent cât de alambicată ar fi.
Repet ce am scris și în mesajul anterior, rămâne faptul că mi-a dispărut un e-mail esențial în acest caz. Am scris producătorului iar, rugându-l să-mi transmită încă o dată respectivul e-mail, sper să-mi răspundă mâine. De asemenea, el poate confirma expedierea e-mail-ului, dar în afară de cuvântul și memoria mea nu am nimic care să dovedească faptul că nu am fost un ignorant și nu am șters chiar eu e-mail-ul, voit sau nu.


Interventie moderator: in respectarea Regulamentului de forum cat si ca urmare a solicitarii initiatorului topicului, datele de identificare a persoanei juridice au fost editate.
Am făcut o verificare la sugestia utilizatorului SeWa și m-am logat pe e-mail fiind conectat la internetul mobil furnizat de compania de telefonie mobila. Într-adevăr, apare IP de București, aparținând companiei de telefonie mobila. Îi mulțumesc pe această cale.
Rămâne în continuare faptul că mi-a dispărut un singur e-mail ce conținea informații ce le puteam folosi împotriva companiei de telefonie mobila. De asemenea, în căsuța de căutare a e-mail-urilor îmi apare numele persoanei și domeniul firmei producătoare, dar, evident, e-mail-ul nu este.
De asemenea, rămâne faptul că cineva de la compania de telefonie mobila a încercat anularea nedreaptă a unei garanții, iar mai târziu a încercat s-o dreagă prin scuze și acordarea posibilității ca pe viitor, în caz de nevoie, să transmit telefonul în service-ul lor (deși am o hârtie pe care scrie „garanție anulată”).
Detaliile sunt multe, iar discuția cu operatorul companiei de telefonie mobila a inclus mai multe aspecte cu care am zis să nu vă mai plictisesc și pe care nu știu nici dacă am voie să le menționez aici.
Nu sunt vreun luptător civic, dar vreau ca cei care au pățit-o la fel ca mine să știe că aceasta companie de telefonie mobila nu-și onorează garanțiile.
Încă o dată, poate am fost paranoic referitor la violarea e-mail-ului, dar din ziua respectivă este singurul IP diferit din 20 de logări, iar dispariția e-mail-ului cu procesul verbal m-a speriat serios. Îmi cer scuze dacă am indus în eroare.

Interventie moderator: in respectarea Regulamentului de forum cat si ca urmare a solicitarii initiatorului topicului, datele de identificare a persoanei juridice au fost editate.
Nu, am e-mail-ul de la hotmail.com .
Bună seara,

Vă aduc în vedere următoarele problemă, încerc cât mai pe scurt.

Am trimis, relativ recent, un telefon în service-ul unei companii de telefonie mobila S.A.
Acesta mi-a fost returnat după aproape două săptămâni cu garanție anulată pe motiv de șoc mecanic. Fiind telefonul meu personal și știind prin ce „a trecut”, și anume că nu a suferit niciodată un șoc mecanic, am refuzat ridicarea acestuia și am formulat o sesizare.
Ulterior, la sugestia unei persoane, am ridicat telefonul și l-am trimis în service-ul producătorului pentru o a doua expertizare, cu riscul de a plăti constatarea și transportul în cazul în care cea de-a doua expertiză ar fi coincis cu cea inițială.
N-a fost așa, iar în urma constatărilor făcute de către tehnicienii producătorului, s-a decis înlocuirea terminalului, pe care deja l-am recepționat, totul în baza garanției de la compania de telefonie mobila, fără absolut niciun cost suplimentar.
Între timp a sosit și răspunsul la sesizarea mea de la compania de telefonie mobila prin care am fost înștiințat că nu se poate da curs acesteia.
Dintr-o eroare umană, presupun, în pachetul în care se afla noul telefon nu a venit și procesul verbal de constatare tehnică întocmit în urma efectuarii expertizei de către service-ul producătorului. În urma unei solicitări scrise din partea mea, l-am recepționat pe e-mail săptămâna trecută (16.09.2016).
Având ambele procese de constatare la mână (compania de telefonie mobila + producător), am formulat o sesizare scrisă către compania de telefonie mobila prin care am cerut un punct de vedere referitor la concluziile contrare ale celor două procese de constatare și o explicație pentru acestea.
Am fost sunat de o domniță, ieri 22.09, care a încercat să-mi explice că și ei, la rândul lor au solicitat o explicație de la service-ul producător, care le-ar fi transmis faptul că „s-a făcut o excepție în privința mea” și am primit un telefon nou ca gest de bună voință.
Ceea ce nu cunoștea respectiva domniță, și i-am spus eu, este că eu deja vorbisem cu producătorul, cerând și primind o confirmare verbală din partea acestuia cum că telefonul nu a fost un cadou și în urma expertizării acestuia s-a decis înlocuirea lui. Doamna de la compania de telefonie mobila a rămas cam fără grai și m-a rugat să transmit, dacă doresc, procesul verbal de constatare al producătorului către echipa service a companiei de telefonie mobila.

Aici începe partea simpatică.

Astăzi, căutând e-mail-ul cu pricina, cel cu procesul verbal primit de la producător, am sesizat că-mi lipsește. Am presupus prin absurd că l-am șters din greșeală, problema e că mail-ul nu se regăsește nici în folderul cu scrisori șterse, iar pe acela nu-l golesc niciodată. După ce am transmis un nou e-mail producătorului prin care l-am rugat să-mi mai transmită încă o dată procesul verbal, am investigat mai departe. Am descoperit că astăzi, ora 16.37, au avut loc două logări cu succes în contul meu de e-mail, din București (eu fiind din Drobeta Tr. Severin), de pe IP-ul 109.166.128.60, pe care dacă-l căutați o să aflați că aparține companiei de telefonie mobila S.A.

Spuneți-mi, vă rog, ce să cred? Pentru că pare un subiect desprins din filme cu corporații diabolice.

Precizez că domnița de la compania de telefonie mobila m-a întrebat cum mă poate împăca pentru acest neajuns și i-am spus că vreau un comunicat de presă din partea lor prin care să-și recunoscă greșeala, întrucât sunt convins că nu sunt primul client căruia i-a fost anulată garanția pe motiv (fals) de șoc mecanic, doar că nu sunt mulți alții care să meargă mai departe de atât.

Vă rog să mă ajutați cu un sfat: vreau să dau compania de telefonie mobila în judecată pe obligația de a face, dar am neclarități cum/ce să cer pentru a face publice politica și practicile acestei corporații.
De asemenea, consider că am dovezi clare că cineva de la compania de telefonie mobila S.A. mi-a accesat contul de e-mail (implicit mi-a șters și e-mail-ul ce conținea procesul verbal de constatare al producătorului și care îl contrazicea pe cel al service-ului companiei de telefonie mobila), ceea ce constituie infracțiune de violare a vieții private și violare a secretului corespondenței.

Orice sugestie este binevenită!

Vă mulțumesc pentru răbdarea de a citi!

Multumesc pentru raspuns, dar bunica mea nu vrea sa construiasca nimic pe acel teren. Doreste sa-l vanda, iar CL se opune clar unei astfel de tranzactii.
Bună ziua,

În urma unei solicitări a bunicii mele, primăria municipiului în care locuiește/locuiesc, i-a eliberat un certificate de urbanism în cadrul căruia, la punctul 5 (documentele necesare pentru emiterea unei autorizații de construire/desființare) se menționează și „renunțarea la dreptul de proprietate în suprafață de x mp (suprafață de teren aferentă străzilor) în favoarea domeniului public, conform HCL nr. ...

Conform acestei HCL, „se vor elibera autorizații de construire și certificate de urbanism pentru operațiuni notariale, numai după trecerea în domeniul public prin donație sau renunțare la dreptul de proprietate a terenului aferent străzilor și trotuarelor, conform documentației de urbanism în fază PUZ.

În urma unei discuții cu câțiva dintre reprezentații Consiliului Local, i s-a spus că dacă nu vrea să doneze, i-l vor achiziționa la batjocoritorul preț de 1 euro/mp, în condițiile în care terenul este evaluat la un preț mult mai mare. Chestia este că ei nu i se permite să vândă acel teren, ceea ce vrea să facă.

Întrebările mele sunt: există vreo modalitate legală de a combate această, în opinia mea, nedreptate? Este aceasta o situația normală? Nu ar trebui să existe vreo compensație pentru cedarea acestui teren?

Vă mulțumesc frumos pentru timpul acordat citirii speței și, eventual, formării unui răspuns.
Buna ziua! Am si eu o intrebare la care poate reusiti D-voastra sa-mi raspundeti concret, din moment ce toti executorii judecatoresti pe care i-am intrebat mi-au raspuns fie cu "lasa-ma sa ma interesez", fie cu un "da" cu jumatate de gura.

Astfel, conform O.U.G. 36/2013, alin. 7 Persoanele concediate în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă beneficiază de următoarele drepturi:

a) indemnizaţie de şomaj, stabilită potrivit reglementărilor legale în vigoare;

b) venit lunar de completare;

Intreabarea mea este: venitul lunar de completare poate fi executat silit?

Va multumesc anticipat!
Buna ziua,

Referitor la creantele nascute dupa data intrarii in procedura insolventei, care este stadiul acestora? Sunt constient de prevederile art. 64, alin. 6 din Legea 85/2006, dar cum se poate formula o aparare impotriva unei actiuni in pretentii deschisa impotriva unei societati care nu-si permite a achita aceste creante deschise dupa intrarea in insolventa? Sau cum isi poate recupera creditorul banii in cazul admiterii actiunii, avand in vedere ca de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale?

Multumesc anticipat!