Buna seara ! As avea o intrebare: In urma cu circa 3 saptamani din fata hotelului in care lucrez ca si ospatar s a furat un telefon mobil dintr-o masina . Precizez ca eu eram de servici in acel moment . Mentionez ca nu am absolut nici o legatura cu furtul si nici nu stiu nici un detaliu despre el ! Acum doua zile la servici la mine a venit un domn politist pt a ma chema la sediul politiei pt a discuta cu mine in calitate de martor . Dupa discutia avuta in care am spus ca nu stiu nimic si nu as avea vreo legatura cu asa ceva , dansul m a intrebat daca sunt de acord cu fotografierea si amprentarea. Am fost de acord , incercand sa imi dovedesc nevinovatia ! Intrebarea mea este , aveau dreptul sa faca acest lucru , de ce m-au amprentat ? O sa apar intr o baza de date a politiei? Multumesc !
Buna ziua ! Am o intrebare , tatal meu a decedat in anul 2013 , fratii au deschis succesiune acum in 2017 . Au fost ceva divergente intre noi privind mostenirea si de aceea as vrea sa stiu daca ma expun unor riscuri in privinta mostenirii semnand actele de succesiune.Maine ar trebui sa merg sa semnez . Va rog ma puteti pune in tema cu actele care ar trebui sa le semnez privind doar succesiunea? In cazul in care semnez actele de succesiune pot pierde dreptul la mostenire? Mama mea ar putea sa lase mostenirea unui singur fiu? Va multumesc ! O zi buna
Buna seara !
Exista o hotarare de executare silita. Intre timp s a facut contestatie la executare.
Judecatoria a dispus suspendarea provizorie a executarii silite.
Intrebarile mele sunt : Din momentul in care a fost dispusa hotararea de suspendare provizorie , se ridica sechestrul iar firma isi poate desfasura activitatea ca si pana inaintea executarii silite? . Care este termenul de solutionare a suspendarii executarii silite?
Va multumesc ! An nou fericit !