avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 350 soluții astăzi
Forum Activitate alemisa

Activitate alemisa

beneficiar persoana de drept public, investitor privat, comisie de receptie cf HG 273, inclusiv reprez. ISC. Multumesc!
Buna ziua,
Rog sa ma sprijniti cu un raspuns privitor la faptul daca un PVRTL se poate anula prin acordul membrilor comisiei de receptie daca nu, care este procedura - actiune pe calea contenciosului administrativ (cu sau fara parcurgerea pasilor pt procedura prealabila) sau pe drept comun. Sunt la incput in domeniu si un sprijin din partea dvs. mi-ar fi ffffff benefic.

Multumesc anticipat.
Multumesc!
Buna ziua,
Stie cineva dupa data de 18.04.2016 ce cadru legal aplicam achizitiilor publice, avind in vedere ca OUG 34/2016 se abroga conform Directivei 24/2014:O
Pina la aceasta data nu a fost publicat in MO nici o reglementare legala noua privind AP si normele de aplicare, cu exceptia dezbaterilor de pe site-ul ANAP.........

Multumesc aniticipat pentru lamuriri.
Un weekend placut tuturor!
Răspuns la discuția Creanta de recuperat
Buna ziua,
Dupa actionarea in instanta a debitorului dvs si obtinerea unei sentinte civile, daca aceasta nu a fost atacata de catre debitor in termenul stipulat in sentinta, depuneti o cerere la instanta de fond, timbrata cu taxa judiciara de timbru corespunzator - 5 lei - achitata la serviciul de finante publice locale de la resedinta dvs - pentru investire cu mentiunea definitiva. Ulterior contactati un executor judecatoresc si veti completa o cerere la care veti atasa titlul executoriu - sentinta investita si alte documente pe care eventual o sa vi le solicite acesta.
Succes!
In conditiile in care Ord. 1127/2013 face referire in mod clar pt cele 2 situatii disticte - contracte noi - "In cazul semnarii unor contracte de lucrări noi se vor avea în vedere includerea în documentatia de atribuire a unei clauze contractuale de plată a echipamentelor şi/sau a materialelor la recepţionarea acestora pe şantier şi întocmirea unei anexe cu tipurile şi cantităţile de echipamente şi/sau materiale relevante." si pt cazul modificarii contractelor de lucrari existente si aici vb de contractele incheiate inainte de data de 19.11.2013- data publicarii ord. in MO, eu consider ca pt speta mea, in care data procedurii si a semnarii contractului sunt ulterioare aparitiei Ord.1127/2013 (nu s-a avut in vedere la publicarea documentatiei de atribuire) - deci vb de un contract de lucrari NOU (raportat la data publicarii in MO a Ord. 1127) nu se poate face un act ad. pt plata in avans a materialelor.

VA ROG PUNCTE DE VEDERE PT SPRIJIN.......AM NEVOIE URGENT!!! multumesc anticipat.
Buna ziua,

Raportat la prevederile Ordinului 1127/2013 intimpin o problema privind intocmirea unui act aditional la un contract de executie de lucrari semnat in 2014.
In anexa 1, la art.II se prevede ca:
" În cazul semnării unor contracte de lucrări noi se vor avea în vedere includerea în documentaţia de atribuire a unei clauze contractuale de plată a echipamentelor şi/sau a materialelor la recepţionarea acestora pe şantier şi întocmirea unei anexe cu tipurile şi cantităţile de echipamente şi/sau materiale relevante."
AC nu a prins aceasta clauza in documentatia de atribuire, si nici in contract. La data de azi Executantul a formulat o cerere in care solicita incheierea unui AA prin care s apoata beneficia de prevederile art.IV, pct.A din anexa 1 la acest ordin, adica sa i se faca plata la materiale/echipamente la receptia pe santier, anterior punerii in opera, desi in contract se prevede modalitatea de plata pe baza situatiilor de lucrari.
Intrebarea mea este daca, Contractul a fost semnat in 2014 - deci il consider contract nou, raportat la alin. din ordin mai sus mentionat, - nu am prevazut clauza in documentatie si nici in contract se poate incheia acest AA, in conditiile in care criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut si durata de executie?
Se poate considera aceasta ca fiind o modificare esentiala a contractului de natura de a atrage corectii financiare - fiind finantat din fonduri UE?


Multumesc tuturor anticipat pt sprijin!
Buna ziua,
va multumesc pentru implicare. Totusi, raportat la acest pdv al ANRMAP nu cred ca ar putea avea aplicabilitate in speta prezentata din ur. motiv:
- cistigatorul licitatiei, inca din faza de atribuire, prin propunerea tehnica, a optat pt a nu subcontracta lucrarea - O va executa cu forte proprii!. Astfel in contractul de executie, la "cap. Subcontractare" s-a specificat ca nu este cazul, motiv pt care nu exista nici anexa la contractul de executie cu eventuale contracte de subcontractare. La acest moment acesta solicita incheierea unui act aditional prin care sa se introduca subcontractanti. Eu consider ca astfel se incalca prevederile OUG 34/2006.
- in ce priveste punctul de vedere al ANRMAP - "Dacă autoritatea contractantă consideră că este avantajos pentru aceasta să accepte un subcontract, în timpul derulării contractului de achiziţie publică, în locul rezilierii acestuia" - cred ca ar avea aplicabilitate daca in propunerea tehnica si totodata in contract s-ar fi avut in vedere subcontractarea!

Chiar nu stiu cum sa interpretez acest pdv si pina la urma intr-un eventual litigiu va preleva cadrul legal si nu pdv al ANRMAP.
Răspuns la discuția OMP 513/2015
in anexa de la Ordinul 513/2015 se vb de caiet A4. Deci puteti prelua modelul si sa il intocmiti dvs . cf indicatiilor din Ordin., numerotare, semnare pe ultima pag, etc. Sa nu omiteti a-l notifica la Finante, in 5 zile lucratoare de la data publicarii ordinului, respectiv 30.04.2015.
O zi buna!
Răspuns la discuția Prelungire contract prin anexa?
nu se poate, as a cum am precizat si in raspunsul anterior. data incheierii trebuie sa fie cel mai tirziu corelata cu data intrarii in vigoare.