Am spus ca nu am documente cu privire la constituire nu documente contabile {liste de plata si altele}. Rog daca este cineva in masura sa-mi raspunda CUM PROCEDEZ CU O ASOCIATIE DE LOCATARI, RESPECTIV MAI ESTE VALABILA, CARE SUNT PRINCIPIILE DUPA CARE MA GHIDEZ.
Exista si presedinte si comitet dar din punctul de vedere al organizarii parca sunt rupti total de realitate. Au ramas ancorati in mentalitatile de dinainte de 1990.
Tot ce s-a realizat pana in nov 2016 nu a avut nici o legatura ci aplicarea Legii 230
Am contract de prestare serviciu de administrare si asociatia are si o particularitate cu care ma confrunt. Pana in noiembrie 2016 toate calcule s-au facut in baza legislatiei vechi
Desi suntem in 2016 spre 2017 am avut ocazia sa dau peste o asociatie care inca se numeste asociatie de locatari. problema este ca nu am nicun document in afara de CIF cu privire la constituirea ei, nu stiu cati din proprietarii initiali mai sunt etc.
Cum procedez, se supun legii actuale, le calculez penaliati, etc.
Unul din principiile de baza ale formei asociative este PRINCIPIUL SOLIDARITATII.
Indiferent de cum este structura imobilului, delimitata pe scari sa nu, fondul de reparatie este comun pe toata asociatia. Hotararile se iau la nivelul intregii asociatii, nu este permis excluderea de la procesul decizional al celorlalti proprietari. Atentie, veniturile obtinute din inchiriere sunt ale ASOCIATIEI. in cee ce priveste reparatiile, ele se evidentiaza pe scari, tronsoane dar se suporta din fondul comun.
da, super tare.. ok
si stim cu totii de ce se procedeaza asa...o sa pregatesc un memoriu catre intstitutiile abilitate
..si ca o opinie proprie au fost asa de bine pregatiti ca au bagat asociatiile in colaps financiar...multumesc mult