Am vrut sa depun d600 dar cei de la admin fin au zis ca nu sunt obligat pt vrnitul pe care l-am estimat sa platesc contrib la pensie, la fel au zis si cei de la casa de pensii, ca e optional, asa ca am ales sa nu depun d600. Deci cum se interpreteaza articolul din codul fiscal pana la urma?
Daca la un PFA, fara angajati si neplatitor de TVA estimez venituri de 5000 si cheltuieli de 4000 lei pe anul 2015 (acestea sunt datele cu care am completat declaratia 220 in februarie 2015), sunt obligat sa platesc CASS?
Cum înregistrez facturile de romtelecom, electrica, etc. cu data emiterii care este trecuta pe ele sau cu data la care au ajuns la mine (deoarece vin prin posta) ?
Exemplarul care imi ramane din facturile pe care le emit la clienti pot sa il pastrez si fara stampila si semnatura acestora? E obligatoriu ca factura sa fie semnata si stampilata de client?
Dar facturile de la furnizori, e obligatoriu sa le stampilez si semnez si eu? (ma refer la exemplarul care imi ramane mie)
Am cateva intrebari in legatura cu registrul pentru intrari-iesiri
- Atunci cand emit adeverinte sau alte documente cu numere de inregistrare, trebuie sa imi pastrez si eu o copie din acestea?
- Declaratiile pe care le depun la finante trebuie sa le inregistrez cu numar de inregistrare in acest registru, inainte sa le depun?
- Cum dau numere de inregistrare la documentele intrate in firma? De exemplu un plic cu o instiintare de la ANAF- scriu cu pixul pe el numarul meu de inregistrare din registru?
Va multumesc!