avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 957 soluții astăzi
Forum Activitate takeosan

Activitate takeosan

Buna ziua,
Dupa ce am solicitat un extras de carte funciara informativ am constatat ca s-a produs o eroare in denumirea strazii pe care se afla imobilul:
strada este Popa Nan, iar in inscris apare Popa Nann. Cum pot rezolva problema, unde trebuie sa ma adresez pentru a face rectificarea cuvenita?
Va multumesc
Buna ziua ,
Va supun atentiei urmatoarea situatie :
La inceputul anului 2017 am inceput demersurile pentru debransarea de la sistemul centralizat de incalzire pentru apartamentul in care locuiesc.Am urmat procedura solicitata de Radet Bucuresti, am depus dosarul si am raspuns solicitarilor de completare si modificare. La sfatul angajatilor Radet am efectuat debransarea ,urmand sa primesc procesul verbal de debransare .Datorita modificarilor efectuate de Radet in procedura de debransare,durata de solutionare a dosarului s-a prelungit ,pana peste termenul cand a fost reluata alimentarea cu agent termic. Concluzia : debransarea nu se mai poate efectua( desi fizic era efectuata si trebuiau perfectate doar actele). In acest moment am iesit in afara legii , aparand ca debransat ilegal conform Legii 325/2006.
Art 45 din legea 325/2006 prevede pentru acest caz caz o amenda de la 500 la 1000 lei.
Intrebare : daca platesc aceasta amenda intru in legalitate si pot obtine de la Radet procesul verbal de debransare ?
Va multumesc
Buna ziua ,
Am incercat sa depun la Administratia Finantelor Publice actele necesare restituirii taxei de poluare platita in 2008, necesara inmatricularii unui autoturism . Proprietarul autoturismului la aceea vreme era o societate comerciala. Intre timp societatea a instrainat autoturismul.
Actele nu au fost primite din urmatoarele motive ( in ordinea persoanelor cu care am discutat) :
- nu a prezentat certificatul de inmatriculare si cartea de identitate a masinii in original ( pentru a fi confruntate cu copiile prezentate )
OUG 52/08.2017 art.1 alin. (4) : " la cererea de restituire se anexeaza, in original sau in copie documentul doveditor al platii taxei speciale ............si COPIILE cartii de identitate a vehicolului si a certificatului de inmatriculare .
- actele nu se primesc pentru ca ,in cazul instrainarii autoturismului , taxa platita NU SE RETURNEAZA.
- nimeni din administratia fiscala nu a putut sa-mi ofere informatii legate de reglementarile legale care justifica cele de mai sus
Va rog sa aveti amabilitatea de a-mi comunica daca in afara de OUG 52/08.2017 si Ordin 1144/17.08.2017 a mai aparut si o alta reglementare care sa justifice refuzul de restituire a taxei auto in cazul instrainarii autovehicolului.

Va multumesc
Buna ziua ,
Am incercat sa depun la Administratia Finantelor Publice actele necesare restituirii taxei de poluare platita in 2008, necesara inmatricularii unui autoturism . Proprietarul autoturismului la aceea vreme era o societate comerciala. Intre timp societatea a instrainat autoturismul.
Actele nu au fost primite din urmatoarele motive ( in ordinea persoanelor cu care am discutat) :
- nu a prezentat certificatul de inmatriculare si cartea de identitate a masinii in original ( pentru a fi confruntate cu copiile prezentate )
OUG 52/08.2017 art.1 alin. (4) : " la cererea de restituire se anexeaza, in original sau in copie documentul doveditor al platii taxei speciale ............si COPIILE cartii de identitate a vehicolului si a certificatului de inmatriculare .
- actele nu se primesc pentru ca ,in cazul instrainarii autoturismului , taxa platita NU SE RETURNEAZA.
- nimeni din administratia fiscala nu a putut sa-mi ofere informatii legate de reglementarile legale care justifica cele de mai sus
Va rog sa aveti amabilitatea de a-mi comunica daca in afara de OUG 52/08.2017 si Ordin 1144/17.08.2017 a mai aparut si o alta reglementare care sa justifeice refuzul de restituire a taxei auto in cazul instrainarii autovehicolului.

Va multumesc
Buna ziua ,
Va supun atentiei urmatoarea problema :
In anul 2010 , am fost pensionata anticipat partial. In decembrie 2014 am depus la casa de pensii a sectorului 3 , o adeverinta de la unul dintre angajatori care atesta ca in perioada 1994 - 2001 am fost incadrata in grupa a II-a de munca , procent 100%( perioada suplimentara fata de perioada cuprinsa in decizia de pensionare anticipata partiala )
In luna iulie 2015 , am primit decizia de pensionare pentru limita de varsta . Conform acestei decizii , pensia are aceeasi valoare , punctajul mediu anual este mai mic decat in decizia initiala si valoarea punctului de pensie este aceeasi in 2015 ca si in 2010 . In acelasi timp nu s-a luat in calcul perioada suplimentara lucrata in grupa a II-a de munca .
Mentionez ca in perioada 2010 -2015 cuantumul pensiei s-a marit cu valoarea indexarilor legale ,care nu sunt evidentiate niciunde in decizie.
Firesc am depus o contestatie la decizia de pensionare ( nimeni de la casa de pensii a sectorului 3 nu poate sau nu vrea sa ofere o explicatie logica a deciziei de pensionare).
In concluzie as dori sa stiu care este pasul urmator pe care ar trebui sa-l fac , in situatia in care voi primi totusi un raspuns la contestatie, si daca ma puteti consilia din punct de vedere juridic , in situatia in care voi fi nevoita sa actionez in instanta casa de pensii .
Va multumesc