avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 698 soluții astăzi
Forum Activitate susnea1958

Activitate susnea1958

Va multumesc pentru raspunsul dvs. Cred ca nu am fost suficient de explicit, in incercarea mea de a face o sinteza a faptelor, neavand in intentie sa descriu cu lux de amanunte situatia exacta, pentru a nu plictisi. In fine, nu o sa reiau, tot din aceste considerente.
1. Articolele 39 si 247 le-am studiat si eu si nu se refera la situatia descrisa, decat daca fraza:" ordinele si dispozitiile legale (care or fi alea) ale conducatorilor ierarhici" este interpretata cu rea vointa!
2. Eu sunt inginer de meserie si recunosc ca nu stapanesc meandrele si hatisurile din legea nr.82, dar am inteles (din lectura) ca "destinatarul" amenzii de la pct 2., nu poate fi decat administratorul.
3. Cat priveste nedumerirea dvs de la pct.3, am sa comentez doar ca la aceasta ora, sunt pe rol dosare penale pentru efractie din gestiunile amintite, acest administrator este al 4- lea in decurs de 5 ani, iar din 2010 exista dosar la DNA pentru unul din acestia.
Inteleg ca legiuitorul la momentul compunerii legii, nu a prevazut asemenea situatii si nici ulterior nu au fost facute completari necesare, ceea ce este de mirare, tinand cont ca acesta este ultimul mare combinat din suita celorlalte distruse, care nu beneficiaza de alt tratament.
Va multumesc pentru raspuns.
1. Sa inteleg ca nerespectarea de catre administrator a prevedrilor legale din legile enumerate mai sus, nu au nici o consecinta asupra acestuia, dar refuzul meu de a efectua inventarierea pe acest motiv, poate constitui justificare pentru sanctiuni, asa cum ameninta? Care ar fi acestea? (Eu nu am gasit in legislatie nici o referire la asa ceva).