avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 960 soluții astăzi
Forum Activitate unteolog

Activitate unteolog

Repet - am fost la mai multe banci si nu am rezolvat nimic, ni s-a refuzat deschiderea de cont pentru persoana juridica deoarece nu se indeplinesc conditiile enumerate mai sus. Domniii de la ANPIS pe de alta parte au refuzat sa plateasca ajutorul deoarece nu are cont de persoana juridica.
Sotia e PFI - PERSOANA FIZICA INDEPENDENTA; NU PFA, NU SRL, NU IMM.
Ce are de facut in acest caz?
Si da, domnule avocat Niculescu Ionut, mai sunt si doctori care nu locuiesc in Bucuresti, sunt medici de laborator si se intretin doar din garzi. Nu toti medicii au trei surse de venit; daca era cazul, va asigur ca nu ne-am fi complicat sa cerem acest ajutor, pe care oricum statul face tot posibilul sa NU il plateasca.
@grijane2 "PFI- e persoana fizica independenta, nu autorizata
PFA e persoana fizica autorizata"
Scuze de greseala, nu sunt in domeniu, dar am crezut ca daca spun PFI se intelege despre ce e vorba. Daca avea PFA avea si cont pe persoana juridica, deci intrebarea nu si-ar fi avut rostul.
@claudiu lascoschi
"Trebuie sa isi faca cont pe PFA.
Nu trebuie sa fie persoana juridica.
Sa.mearga cu toate actele la banca"

Tocmai asta am explicat in mesaj, ca a fost la banca si i s-a REFUZAT deschiderea unui cont pe persoana juridica deoarece NU are administrator firma, 2 angajati etc.
Deci ce are de facut in acest caz?
Sotia e medic si se intretine din garzi platite cu ora, prin intermediul unui PFI (persoana fizica autorizata)
Spitalul unde colabora fiind unul mic, s-a inchis din luna martie.
Sotia a aplicat pentru ajutorul legal pe care il da statul in acest caz.
I s-a refuzat plata ajutorului, pe motiv ca "nu are cont bancar deschis pe persoana juridica"
Ea nu are cum sa faca acest lucru, deoarece lucreaza ca persoana fizica autorizata - PFI - nu ca persoana juridica.