Buna ziua, Dupa cum probabil stiti, Sectorul 4, printr-o hotarare locala a solicitat ca pentru orice activitate avuta cu institutiile primariei, sa faci dovada platii taxei de salubritate. In prezent mi se refuza transmiterea documentelor pentru declararea la taxe si impozite a unui autovehicul achizitionat recent pe acest motiv.
Contractul este pe Asociatia de proprietari si eu sunt pus in situatia de a solicita administratorului aceasta dovada de fiecare data. Problema este ca nu intotdeauna administratorul raspunde prompt si de aici apar complicatiile.
Va rog sa-mi spuneti daca este legal sa solicite asa ceva si/sau cum pot depasi aceasta situatie.
As dori o clarificare cu legatura la sintagma "branşamentelor autorizate şi definitive" din legea 7/2020 pentru ca sunt in proces de achizitie imobil nou -bransamente noi- dar mi se spune, de catre vanzator (persona fizica), ca eu trebuie sa ma ocup de contractele de furnizare utilitati (electricitate, gaze naturale, apa si canal).
Eu, personal, stiam/inteleg ca el trebuie sa aiba deja contractate serviciile de furnizare utilitati iar eu, dupa semnarea actului de vanzare-cumparare, trebuie sa fac preluarea/schimbarea de titular pentru fiecare contract de utilitati in parte.
M-ar ajuta foarte mult o clarificare in aceasta speta.
Multumesc anticipat pentru timpul acordat acestei intrebari.
Va doresc numai bine!
buna seara,
In cadrul asociatie de proprietari din care fac parte, nu s-au mai tinut sedinte din Decembrie 2019. Desi ii tot comunic presedintelui de asociatie ca trebuie sa reia acest obicei, nu se intampla nimic. Intre timp problemele din bloc tot se inmultesc si nu prea se ocupa nimeni de ele.
imi puteti spune, va rog, ce se poate face in acest caz? cum putem sa reluam acele sedinte? Poate fi constrans intr-un fel sau altul, presedintele?
Pe langa acest aspect, exista legiferat care ar fi durata mandatului unui presedinte de asociatie si daca exista modalitati de prelungire a lui fara a fi necesar votul membrilor asociatiei?
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti daca este legal sa creez un contract de inchiriere pentru sediu social, cu plata lunara la valoarea pietei, pentru o camera din apartamentul detinut de sotie. Contractul va fi declarat la ANAF de catre sotie ca venit suplimentar.
In acel apartament locuim amandoi dar este in proprietatea ei, fiind achizitionat de ea inainte de casatorie.
Va intreb pentru ca am auzit 2 variante:
1. este legal, atata timp cat sunt respectate toate formalitatile legale, se face la pretul pietei, se declara la ANAF.
2. nu este legal deoarece este sotia mea si... alte argumente care mie mi se par departe de logica.