avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 703 soluții astăzi
Forum Activitate violetavio

Activitate violetavio

Buna seara!
Sunt asistent medical (studii medii) in cadrul unui spital municipal.
Am decis sa-mi perfectionez studiile, am dat admitere in cadrul unei facultati si sunt studenta anul l la Asistenti Medicali Generalisti.
Facultatea ne-a informat ca avem dreptul la 10 zile de concediu pt studiu.
Discutand cu o colega de serviciu, studenta in anul lll, mi-a explica ca sefa de la TESS ,i-ar fi spus ca nu i se va accepta cererea de concediu pt studiu, motivand faptul ca nu spitalul a fost cel care a solicitat perfectionarea studiilor ei si in cel mai bun caz cele 10 zile i se for acorda DOAR fara plata.
In ianuarie am sesiune si as vrea sa solicit 5 zile din concediu de studiu.
Ce fac daca ma lovesc de problema mai sus mentionata?
Sa atasez cererii de concediu si articolul din Condul muncii?
Nu as vrea sa fiu privata de ceva ce mi se cuvine, chiar daca spitalul nu a solicitat perfectionarea studiilor si a fost pur alegerea mea.
Multumesc anticipat!
Buna seara!
Am cumparat o clădire pe un teren concesionat,urmand sa preluam si concesiunea de la fostul concesionar.
Concesiunea anuala fiind un jur de 200lei (+taxa pe cladire si teren),primaria a anulat contractul de concesiu(s-au terminat cei 25 ani de concesiune) intocmind un contract de superficie,s-a chemat un evaluator care ar fi evaluat terenul la 67.000lei( 300mp,in urma fixarii acestui pret s-a stabilit si suma de 2700lei superficia pe an in loc de 200 lei cum plateam inainte, pretul fiind variabil in functie de inflantie.
Terenul este acelesi de peste 25 ani, se afla intr-o zona in care nu avem canalizare si nici asfalt,dar totusi in oras, nu s-a modificat absolut nimic care sa ma faca sa inteleg aceasta modificare de pret anuala,chiar de 13 ori.
Se poate face o cerere catre primarire pt a stabili un pret mai mic al superficiei???
Multumesc anticipat!
Buna ziua!