avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1102 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna seara! Sunt asistent medical (studii medii) in ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna seara! Sunt asistent medical (studii medii) in cadrul unui ...

Buna seara!
Sunt asistent medical (studii medii) in cadrul unui spital municipal.
Am decis sa-mi perfectionez studiile, am dat admitere in cadrul unei facultati si sunt studenta anul l la Asistenti Medicali Generalisti.
Facultatea ne-a informat ca avem dreptul la 10 zile de concediu pt studiu.
Discutand cu o colega de serviciu, studenta in anul lll, mi-a explica ca sefa de la TESS ,i-ar fi spus ca nu i se va accepta cererea de concediu pt studiu, motivand faptul ca nu spitalul a fost cel care a solicitat perfectionarea studiilor ei si in cel mai bun caz cele 10 zile i se for acorda DOAR fara plata.
In ianuarie am sesiune si as vrea sa solicit 5 zile din concediu de studiu.
Ce fac daca ma lovesc de problema mai sus mentionata?
Sa atasez cererii de concediu si articolul din Condul muncii?
Nu as vrea sa fiu privata de ceva ce mi se cuvine, chiar daca spitalul nu a solicitat perfectionarea studiilor si a fost pur alegerea mea.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:35, 20 Noiembrie 2024
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Codul Muncii
Art. 196
(1) Participarea la formare profesională poate avea loc la iniţiativa angajatorului sau la iniţiativa salariatului.
....

Art. 199
(1) În cazul în care salariatul este cel care are iniţiativa participării la o formă de pregătire profesională cu scoatere din activitate, angajatorul va analiza solicitarea salariatului, împreună cu sindicatul sau, după caz, cu reprezentanţii salariaţilor.