avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Activitate andrei1121

Activitate andrei1121

Buna Seara,

In momentul de fata sunt elev la o scoala auto pentru cateogria A , am terminat orele de pregatire practice dupa care am dat proba teoretica , urmeaza proba practica in aproximativ 3-4 saptamani , problema e ca eu am vrut sa mai fac ore suplimentare doar ca am avut un eveniment in trafic la prima ora suplimentara cu un instructor din cei trei ( am picat cu motocicleta ) si acu instructoru meu nu mai vrea sa faca nici o ora si la cum l am auzit la telefonu nu m-ar mira ca nici in ziua de examen sa ma lase balta.
Este posibil sa se intample asa ceva in ziua de examen pe traseu?
Buna seara , in urma cu 4 luni mi-am facut abonament pe o platforma online care presteaza servicii streaming de seriale, filme ,documentare etc. cu sediul firmei in California SUA
Am ales ultimul abonament in valoare de 12 euro/luna (facturarea se face online) , problema pe care o intampin este ca de pe contul meu la un serial lipsesc niste episoade dintr-un sezon , episoade care vecinul meu si el abonat la ei le poate vizualiza fara probleme , pana astazi am crezut ca episoadele lipsa din anumite seriale sunt din motive normale cum ar fi lipsa de licenta etc. dar nu e normal ca doar abonamentul meu sa duca lipsa de anumite episoade la anumite seriale iar cei de la asistenta tehnica sa-mi spuna ca tot ce pot sa fac e sa astept sa se remedieze problema , dar banii ii extrag la data fixa in fiecare luna
Intrebarea mea este daca pot sa fac ceva in legatura cu problema mea inafara sa astept luni dupa asistenta tehnica a firmei sa rezolve