avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1025 soluții astăzi
Forum Activitate liviu_a

Activitate liviu_a

Răspuns la discuția Cerere cesiune parti sociale
multumesc, am citit si eu continutul insa in afara de titlul documentului (proces verbal AGA in loc de Hotarare AGA) celelalte conditii sunt respectae, adica:

a)hotărârea adunării generale de aprobare a transmiterii părţilor de interes/părţilor sociale, în original;

l-am atasat (doar ca e cu titlul de Proces Verbal...)

b)contractul prin care se transmit părţile de interes/părţile sociale, încheiat în forma prevăzută de lege, în original, dacă clauzele cu privire la drepturile şi obligaţiile părţilor nu au fost prevăzute în înscrisul menţionat la lit. a) şi acesta nu a fost semnat de cedenţi şi cesionari;

doc de la pct-ul 1 specifica clauzele (nr. parti cesionate la pretul nominal) si e semnat de cedenti si cesionari, deci nu e nevoie


c)dovada achitării impozitului pe câştigul din transferul părţilor sociale, dacă este cazul;

nu e cazul deoarece cesiunea se face la valoarea nominala

d)copii certificate de parte de pe actele de identitate ale persoanelor fizice şi, după caz, de pe certificatele de înregistrare ale persoanelor juridice care dobândesc calitatea de asociaţi;

nu sunt persoane noi care dobandesc calitatea de asociat (se transfera catre celalalt asociat deja existent)

e)declaraţia pe propria răspundere privind îndeplinirea condiţiilor legale pentru a deţine calitatea de asociat şi informaţiile din cazierul fiscal, în cazul transmiterii părţilor de interes/părţilor sociale către o persoană din afara persoanei juridice, în original;

nu e cazul

f)dovezile privind plata taxelor legale şi timbrul judiciar, în original.

plata taxelor am facut-o la casierie unde mi-a calculat in functie de nr-ul de cuvinte din AGA..


deci nu imi e clar care e problema..
Am depus la ONRC cerere pentru cesionare parti sociale; dosarul cuprinde:
- cerere mentiuni
- proces verbal AGA
- act constitutiv actualizat
- declaratie beneficiar real

insa dosarul a fost amanat cu urmatorul mesaj "- se va depune actul modificator cu titulatura corecta: hotararea adunarii generale a asociatilor, conf. art. 131 din OMJ 2594/C/2008"

ce inseamna asta? doar ca trebuie sa modific titlul documentului din "proces verbal al Adunarii Generale a Asociatiilor" in "Hotararea Adunarii Generale a Acosiatilor"?
Răspuns la discuția Concurs institutie publica


Adalbert Gabriel Gazdovici a scris:

Solicitati un raspuns depunand o cerere scrisa.
Daca nu a fost angajat ii puteti actiona in judecata.


cam ce ar trebui sa contina cererea respectiva?
In urma cu cateva luni am iesit pe locul 2 la concursul organizat pentru ocuparea unui loc intr-o institutie publica
Impresia mea este ca persoana ce a castigat raspunsul nu a luat postul in primire iar eu nu am fost anuntat de acest lucru (conform legii trebuia sa fiu anuntat si sa mi se acorde postul in astfel de cazuri)
Cum pot verifica daca intradevar persoana care a castigat si-a luat postul in primire si ce pot face in cazul in cae am dreptate (persoana nu si-a luat postul in primire si eu nu am fost informat despre acest lucru)?

Multumesc
Citisem deja textul respectiv, insa intrebarea e daca se poate amana si termenul de depunere al dosarelor sau doar data sustinerii concursului?
Institutia publica unde.mi-am depus dosarul (functie contractuala) a publicat in ultima zi de depunere a dosarelor amanarea cu 10 zile a datei concursului cat si prelungirea cu inca 10 zile a perioadei de depunere a dosarelor pentru concurs, fara a furniza alte detalii/motivari

Au voie sa prelungeasca perioada de depunere a dosarelor in cazul amanarii concursului, sai se poate amana doar data concursului fara prelingirea perioadei de depunere a dosarelor?
carmen01011958 a scris:

Consultați aici:
[ link extern ]

[ link extern ]

și citiți și acest articol:
www.avocatnet.ro/content/art...





am tot citit si nu m -am lamurit..
in utimul link scrie:

În cazul unei clădiri cu destinație mixtă, aflată în proprietatea persoanelor fizice, la adresa căreia este înregistrat un domiciliu fiscal, la care se desfășoară o activitate economică, când se cunosc suprafețele folosite în scop rezidențial și cele folosite în scop nerezidențial (de exemplu: în contractul de închiriere sau de comodat e prevăzut un spațiu pentru sediul persoanei juridice sau PFA), impozitul se calculează prin însumarea impozitului aferent suprafeței folosite în scop rezidențial cu impozitul aferent suprafeței folosite în scop nerezidențial, aşa cum stabileşte Codul fiscal, în vigoare de la 1 ianuarie. Aşadar, în această situaţie, criteriul utilităţilor nu se aplică!


deci daca in constractul de comodat am scris la sediul social: camera de zi (camera1) atunci inseamna ca poate fi clar delimitata suprafata si chiar daca nu deduc cheltuielile cu utilitatile atunci nu pot plati impozit conform rezidential?
Buna ziua,

Contract comodat in care se specifica camera de zi (Camera 1)
Activitate ocazionala IT rara ce consta in programare (cateva ore/sapt)
Nu decontez/n-am decontat niciodata nici un fel de cheltuieli cu utilitatile
Pentru stabilirea impozitului pot depune declaratia cum ca spatiul nu poate fi delimitat si nu decontez cheltuielile cu utilitatile? exista vre-un formular specific de completat sau pot completa de mana declaratia pe proprie raspundere?

Multumesc,